רוח של התחדשות נושבת בשוק האופנה הישראלי עם כניסתו של מותג האופנה האיטלקי TEZENIS לזירה המקומית. המותג, שזכה להצלחה רבה ברחבי אירופה, מביא עמו הבטחה לשילוב של סטייל איטלקי, איכות ומחירים נגישים. האם זה יספיק כדי לכבוש את לבו של הצרכן הישראלי המתוחכם?

TEZENIS  בקיני אישה- טופ: 69.90 ש״ח, תחתון: 44.90 ש״ח, גבר- בוקסר: 89.90 ש״ח, ביקיני ילדה: 69.90 ש״ח, בוקסר ילד: 69.90 ש״ח (צילום: יחצ חול)
TEZENIS בקיני אישה- טופ: 69.90 ש״ח, תחתון: 44.90 ש״ח, גבר- בוקסר: 89.90 ש״ח, ביקיני ילדה: 69.90 ש״ח, בוקסר ילד: 69.90 ש״ח (צילום: יחצ חול)

TEZENIS, חלק מקבוצת Calzedonia האיטלקית, ידועה באירופה כמותג המציע מגוון רחב של הלבשה תחתונה, בגדי ים ולבוש פנאי לנשים, גברים וילדים. החנות הראשונה של המותג בישראל נפתחה לאחרונה באילת, בקניון שבעת הכוכבים, מהלך אסטרטגי המאפשר לצרכנים ולתיירים כאחד להתרשם מהמותג החדש. עם פתיחת החנות, TEZENIS מבקש להציג בפני הקהל המקומי את הפילוסופיה העומדת מאחוריו: עיצוב עדכני, נוחות ומחירים תחרותיים.

TEZENIS אילת (צילום: פרטי)
TEZENIS אילת (צילום: פרטי)

בסיור מקדים שערכתי בחנות, התרשמתי עמוקות מהחוויה שTEZENIS מציעה לצרכן הישראלי. המבחר של בגדי הים הוא פשוט עצום, ומציע מגוון מטורף של גזרות וצבעים שיתאימו לכל טעם וסגנון. מה שבאמת תפס את העין היו בגדי החוף המיוחדים, שמשלימים את המראה הכולל ומאפשרים מעבר חלק מהים לטיילת.

בגד ים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)
בגד ים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)

אחד הדברים שהכי הרשימו אותי היו המחירים. בניגוד למה שאולי היינו מצפים ממותג אירופאי, המחירים בTEZENIS הם ממש זולים ומשתלמים. זה מאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מאיכות ועיצוב איטלקיים במחירים נגישים, מה שבהחלט מהווה יתרון משמעותי בשוק המקומי.

ההתרשמות הכללית מהחנות הייתה חיובית ביותר. האווירה בחנות, המבחר העשיר והמחירים האטרקטיביים יצרו חוויית קנייה מהנה ומרגשת. אין ספק שרבים יחכו בקוצר רוח לפתיחה של חנויות נוספות ברחבי הארץ, במיוחד באזור המרכז. זה בהחלט נראה כמו רמז מבטיח לעתיד לבוא.

בגדי הים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)
בגדי הים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)

אחד המאפיינים הבולטים של TEZENIS הוא קצב העדכון המהיר של הקולקציות. לפי נציגי החברה, המותג מתחדש מדי ארבעה חודשים, מה שמאפשר לו להגיב במהירות לשינויים בטרנדים העולמיים. זוהי אסטרטגיה שעשויה להתאים היטב לשוק הישראלי הדינמי, המאופיין בצרכנים שאוהבים להתעדכן בחידושי האופנה.

קולקציית בגדי הים של TEZENIS, שזוכה לתשומת לב רבה באירופה, מציעה מגוון רחב של סגנונות - מהדפסים נועזים ועד עיצובים קלאסיים יותר. המותג מציע גם קו של בגדי ים מעוטרים בפאייטים ואבנים, פנייה ברורה לקהל שמחפש להבליט בחוף.

בגדי הים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)
בגדי הים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)

מעבר לבגדי ים, TEZENIS מציע קולקציית ביגוד רחבה הכוללת שמלות, חצאיות, שורטים, גופיות וטי שירטים. קולקציית הפשתן של המותג עשויה להיות אטרקטיבית במיוחד עבור הצרכן הישראלי, בהתחשב באקלים המקומי.

לדוגמה, מחירי החזיות נעים בין 49.90 ₪ ל-159.90 ₪, בעוד שבגדי ים מתומחרים בין 44.90 ₪ ל-139.90 ₪. מחירים אלה ממקמים את המותג בטווח הביניים של שוק האופנה הישראלי, מה שעשוי לאפשר לו להתחרות הן במותגי הפאסט פאשן והן במותגי הפרימיום.

TEZENIS אילת (צילום: פרטי)
TEZENIS אילת (צילום: פרטי)

עם זאת, השוק הישראלי ידוע כשוק תחרותי ומאתגר. מותגים בינלאומיים רבים ניסו את מזלם כאן, וחלקם נאלצו לסגת. האתגר של TEZENIS יהיה להוכיח את הערך המוסף שלו לצרכן הישראלי, שכבר חשוף למגוון רחב של אפשרויות בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הים.

נותר לראות כיצד יגיב השוק המקומי לכניסתו של TEZENIS. האם הסטייל האיטלקי, המחירים התחרותיים והקולקציות המתחדשות יספיקו כדי לבסס את מעמדו של המותג בישראל? התשובה לכך תתברר בחודשים הקרובים, כאשר הצרכנים הישראלים יצביעו ברגליים ובארנקים.

חשוב לציין כי TEZENIS אינו המותג היחיד מקבוצת Calzedonia שנכנס לאחרונה לשוק הישראלי. CALZEDONIA, מותג בגדי הים המוביל מאותה קבוצה, גם הוא נחת בישראל ופתח מספר חנויות ברחבי הארץ. CALZEDONIA מציעה קולקציית בגדי ים וחוף עדכנית לקיץ 2024, עם דגש על עיצובים חדשניים, צבעוניות עשירה והדפסים מגוונים. עם סניפים באילת, פתח תקווה, אשדוד וראשון לציון, CALZEDONIA מרחיבה את נוכחותה של האופנה האיטלקית בישראל, ומציעה לצרכן הישראלי אפשרויות נוספות לסטייל ים וחוף איכותי.

בגדי הים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)
בגדי הים של TEZENIS (צילום: יחצ חול)