ניק ג'ונאס, הסולן של להקת האחים ג'ונאס, גנב את ההצגה עם הופעתו בפריז במהלך האולימפיאדה 2024, ולא נותר מאחור מבחינת אופנה. ג'ונאס הראה את חוש האופנה שלו כאשר נצפה מסתובב ברחובות פריז במהלך האולימפיאדה ביום ראשון האחרון. הסולן בן ה-31, בלט בחולצה מודפסת שלבש פתוחה מעט על גבי טי-שירט לבן. ג'ונאס עשה Statement אופנתי עם תיק קלאץ' שחור ומכנסי ג'וגרס בצבע כחול כהה, כשהשליך עליהם נעלי סניקרס לבנות.

ניק נראה מרומם רוח כשצולם מתהלך ברחובות הבירה הצרפתית בדרכו למלון ריץ' המפואר. הסטייל שלו היה בלתי מתאמץ ואלגנטי, והוא הוסיף למראה גם שרשרת פנינה שחורה ומשקפי שמש שחורים. 

ההופעה האופנתית הזו מגיעה לאחר שניק הפתיע את אשתו פריאנקה צ'ופרה ביום הולדתה ה-42. פריאנקה, הנמצאת כעת באוסטרליה לצורך צילומים לסרטה החדש "The Bluff", חשפה באינסטגרם כיצד ניק הצליח לגרום לה להרגיש את נוכחותו ביום המיוחד שלה. אף על פי שניק לא יכול היה להיות נוכח פיזית, הוא שלח עגלת אוכל מקומית מהמסעדה ההודית דוסה האוט Mt Gravatt כדי לפנק את צוות השחקנים והצוות ביום הצילומים. 

פריאנקה, שהעלתה פוסט תודה נרגש, ציינה במיוחד את מאמציו של בעלה להפתיע אותה עם העגלת אוכל, מה שהוסיף נופך מיוחד לחגיגות. 

ביום הולדתה של פריאנקה, היא נמצאת בצילומי "The Bluff", סרט חדש שביים פרנק אי. פלאורס, הידוע מהסרט "Haven" עם אורלנדו בלום. הסרט החדש מבית היוצר של האחים רוסו צפוי להיות הצלחה גדולה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Priyanka‎‏ (@‏‎priyankachopra‎‏)‎‏

במקביל, נחשף בחודש יוני שניק יחזור לבמה ברודווי לאחר 12 שנה בתפקיד הראשי ב-"The Last Five Years". הוא יגלם את דמותו של הסופר השואף ג'יימי וולרשטין, מול אדריאן וורן, הזוכה בפרס טוני, בתפקיד אשתו- קתי הייאט.