בזמן שאנחנו מתמודדים עם החום הישראלי, קיילי ג'נר מוכיחה שהיא יודעת איך להתמודד עם הקיץ בסטייל. הכוכבת בת ה-26 הציתה את הרשת בסדרת תמונות חושפניות מתוך הלמבורגיני היוקרתית שלה, כשהיא מדגישה את המחשוף הנדיב שלה ואת הנמשים שהתרבו על פניה. עם הכיתוב "יותר נמשים פירושו קיץ טוב", האם זה קשור לרומן המתפתח שלה עם השחקן טימותי שאלאמה?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gossip Room‎‏ (@‏‎gossiproomoff‎‏)‎‏

קיילי ג'נר לא מפסיקה להפתיע את עוקביה ברשתות החברתיות. הפעם, הכוכבת המפורסמת בחרה להצטלם בתוך הלמבורגיני היוקרתית שלה, כשהיא לבושה בחולצה חושפנית בצבע שמנת המדגישה את קימוריה. אך לא רק המחשוף משך את תשומת הלב - קיילי בחרה להדגיש דווקא את הנמשים שהופיעו על פניה, וטענה כי הם סימן ל"קיץ טוב במיוחד".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KJ 💋‎‏ (@‏‎kyliessvibe‎‏)‎‏

בתמונות שפרסמה באינסטגרם, נראית ג'נר כשהיא מפגינה ביטחון עצמי רב. בחלק מהתמונות היא נשענת בחן על הגה הרכב היוקרתי, ובאחרות היא עושה נשיקה למצלמה. שיערה הכהה גלי ופזור, והאיפור המינימלי מדגיש את יופייה הטבעי ואת הנמשים שכיכבו בפוסט.

מעבר לתמונות המרהיבות, הפוסט של קיילי מעלה שאלות רבות בקרב מעריציה. האם ריבוי הנמשים הוא באמת רק תוצאה של שיזוף אינטנסיבי, או שמא יש כאן רמז לרומן הלוהט שלה עם השחקן טימותי שאלאמה? השניים, שלפי הדיווחים יוצאים מאז אפריל 2023, נצפו לאחרונה יחד במספר אירועים, כולל טקס פרסי גלובוס הזהב ומסיבת חג המולד המשפחתית של משפחת קרדשיאן-ג'נר.

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אך לא רק חיי האהבה של קיילי מעסיקים את הרשת. לאחרונה, הכוכבת חשפה את הקולקציה החדשה של מותג המשקאות האלכוהוליים שלה, Sprinter. בתמונות הפרסום, ג'נר נראתה במראה ספורטיבי וסקסי, כשהיא לובשת מכנסיים קצרצרים וחולצה תואמת עם דגש כחול, ומשלימה את המראה עם כובע טראקר של המותג.

קיילי ג׳נר (צילום: אינסטגרם)
קיילי ג׳נר (צילום: אינסטגרם)

קיילי ג'נר ממשיכה להוכיח כי היא לא רק כוכבת רשתות חברתיות, אלא גם יזמית מצליחה ואייקון אופנה. בין אם מדובר בתמונות מתוך הלמבורגיני או בקמפיין למותג המשקאות שלה, ג'נר יודעת בדיוק כיצד למשוך תשומת לב ולשמור על מקומה בצמרת עולם הסלבריטאים.

נותר רק לראות מה צופן העתיד לקיילי ג'נר - האם נראה עוד תמונות קיציות ומלאות נמשים? האם הרומן עם טימותי שאלאמה יתפתח? ומה יהיה הצעד הבא שלה בעולם העסקים? כך או כך, ברור שהקיץ של קיילי ג'נר הוא חם במיוחד, ואנחנו בהחלט נמשיך לעקוב.