פריס הילטון, הידועה ביכולתה להפוך כל רגע לאירוע אופנתי, מוכיחה שוב כי אימהות וסטייל יכולים לדור בכפיפה אחת, טוב לפחות שם בהוליווד כן? בסדרת תמונות מרהיבות מחופשה משפחתית על יאכטה, הילטון מציגה לא רק את גופה החטוב בביקיני צהוב נועז, אלא גם רגעים מתוקים עם ילדיה הקטנים. האם זוהי הגרסה העדכנית של 'קיץ הילדה הרעה', או שמא פריס מנסה להעביר מסר עמוק יותר על איזון בין חיי הזוהר לאימהות?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

הילטון נראית מושפעת מאלבומה החדש של צ'רלי ״XCX Brat״ בזמן שהיא נהנית מחופשה משפחתית בים. כוכבת הריאליטי בת ה-43 התייחסה לאלבום השישי של האמנית באינסטגרם, כשפרסמה סדרת תמונות בביקיני מהטיול ביאכטה. ״מחוץ למשרד לקראת הילדה הרעה של הקיץ #אמאמזהירה," כתבה הילטון בפוסט. היא הציגה את גופה החטוב בביקיני צהוב קטן עם שרוכים, תוך כדי פוזות ברחבי הספינה הענקית.

דופקת פוזות: פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)
דופקת פוזות: פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)

הילטון השלימה את המראה עם משקפי שמש ניאון ירוקים בסגנון שנות ה-90 עם עדשות מראה, ומטפחת שקופה של גוצ'י סביב ראשה. היא לבשה גם עטיפה בהדפס טרופי סביב מותניה ונעליים שטוחות ירוקות, ונשאה תיק ורוד שקוף.

פריס הילטון (צילום: מתוך האינסטגרם)
פריס הילטון (צילום: מתוך האינסטגרם)

היא שיתפה תמונות של עצמה מבלה עם ילדיה, בנה פיניקס בן ה-18 חודשים, ובתה לונדון מרילין בת השמונה חודשים. באחת התמונות, הילטון מתכרבלת עם בנה התינוק בערסל, ובאחרת יושבת עם לונדון. האם הגאה כללה גם סרטון חמוד של התינוקת לונדון בזמן שהן משחקות מחבואים.

פריס הילטון ובתה לונדון (צילום: אינסטגרם)
פריס הילטון ובתה לונדון (צילום: אינסטגרם)

היא חולקת את פיניקס ולונדון עם בעלה קרטר ראום, איתו התחתנה ב-2021. לפני שחשפה את התמונות הראשונות של לונדון באפריל, ראום בן ה-43 הסביר מדוע הם טרם הראו את פניה. "עוד לא מוכנים לשתף אותה עם העולם, אבל היא מקסימה ונראית בדיוק כמו אמא שלה," כתב בתגובה לתגובה באינסטגרם.

פריס הילטון ובנה התינוק (צילום: מתוך האינסטגרם)
פריס הילטון ובנה התינוק (צילום: מתוך האינסטגרם)

הילטון הודתה בעבר כי היא מקווה שילדיה "לא יהיו מכורים לרשתות החברתיות כמוני" כשהופיעה בפאנל במרץ, כך לפי המגזין הבריטי ה-״דיילי מייל״. "אני פשוט רוצה שהילדים שלי ירגישו כל כך אהובים ונראים, ושירצו להיות הדור הבא שמביא חיוביות לעולם ושיהיו להם לבבות גדולים ואוהבים," היא הסבירה. "זה משהו שמאוד חשוב לי," הוסיפה הילטון. "וגם לחיות בעולם מחוץ לרשתות החברתיות ולא להיות על הטלפון כל הזמן."