הרומן של זנדאיה וטום הולנד ממשיך להצית את דמיונם של מעריצים ברחבי העולם. השבוע, הכוכבת ההוליוודית הפתיעה את בן זוגה בהופעתו האחרונה בהצגה "רומיאו ויוליה" בלונדון, כשהיא מגיעה עם זר פרחים ולוק אופנתי מרהיב. קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של אחד הזוגות החמים ביותר בתעשייה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Erni ♡︎‎‏ (@‏‎tomsnapchats‎‏)‎‏

זנדאיה נראתה כחברה שגאה מאוד בבן זוגה כשהיא הגיעה עם זר פרחים לצפות בהופעה האחרונה של טום הולנד ב"רומיאו ויוליה" בווסט אנד. הכוכבת בת ה-27 לא יכלה להסתיר את חיוכה כשהגיעה לתיאטרון דוכס יורק בשבת, נושאת זר גדול של ורדים אדומים ומלווה באבטחה. היא נכנסה לתיאטרון כדי לצפות בבן זוגה טום, בן ה-28, בתפקיד הראשי.

במרכז הלוק עמדו מכנסי ג'ינס רחבים בצבע כחול בהיר משופשף, טרנד חזק שחוזר לקדמת הבמה בעונה זו. זנדאיה שילבה אותם עם גופייה לבנה בסיסית, מהלך שמדגים כיצד פריט פשוט יכול להוות בסיס למראה מתוחכם. אך הפריט שבאמת גנב את ההצגה היה מעיל פרחוני בז׳ מרהיב, שהוסיף נגיעה של צבע ועניין למראה כולו.

לא ניתן להתעלם מהאביזרים שהשלימו את המראה. זנדאיה בחרה בזוג עקבים גבוהים של כריסטיאן לובוטן, שהוסיפו גובה ואלגנטיות. התיק שבחרה היה תיק צד של לואי ויטון, בשווי של כ-1,820 פאונד, המדגיש את הנטייה שלה לשלב פריטי יוקרה במראה יומיומי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎AlltheZen‎‏ (@‏‎all_the_zen‎‏)‎‏

סטייל השיער והאיפור השלימו את המראה הכולל. שערה הבלונדיני הארוך עוצב בתסרוקת נפוחה ומרשימה, טרנד שחוזר חזק מהעשורים הקודמים. האיפור הזוהר שלה הדגיש את תווי פניה, עם דגש על עיניים מעושנות ושפתיים בגוון ניוד.

הבחירות של זנדאיה מדגימות היטב כיצד לשלב בין מגמות עכשוויות לפריטי יסוד קלאסיים. השילוב בין ג'ינס רחב, שהוא טרנד חזק בעונה זו, עם פריטי יוקרה כמו נעלי לובוטן ותיק לואי ויטון, מייצר מראה מאוזן שמתאים למגוון אירועים.

זוכת פרס האמי נכנסה לתיאטרון בחיוך מקסים, מוכנה לצפות בהופעתו האחרונה של בן זוגה בתפקיד רומיאו. טום, הידוע בעיקר מסרטי "ספיידרמן", משחק את התפקיד הראשי בגרסתו של הבמאי ג'יימי לויד למחזה הטרגי המפורסם של שייקספיר. לצדו, בתפקיד יוליה, מככבת השחקנית החדשה פרנצ'סקה אמוודה-ריברס, בוגרת אוניברסיטת אוקספורד.

למרות שטום החל את הקריירה שלו בווסט אנד בתפקיד הראשי במחזמר "בילי אליוט", זוהי הפעם הראשונה שהוא חוזר לבמה מאז הפך לכוכב קולנוע בינלאומי. ההתרגשות סביב חזרתו לתיאטרון הייתה עצומה - בחודש פברואר, יותר מ-60,000 מעריצים נלהבים התאמצו לקנות כרטיסים להופעות, שנמכרו תוך שעתיים בלבד. רבים השוו את הלחץ להשיג כרטיסים לזה של סיבוב ההופעות "Eras" של טיילור סוויפט, כך לפי המגזין הבריטי ״הדיילי מייל״.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Zendaya Empire‎‏ (@‏‎xsvdaya‎‏)‎‏

זנדאיה הראתה את תמיכתה בטום לאורך כל תקופת ההצגה, והצטרפה אליו גם בלילה של המופע לעיתונאים. הזוג נצפה עוזב את התיאטרון יד ביד, מדגים את הקשר החזק ביניהם. למרות הפרסום הרב, טום חשף בעבר שהוא מעדיף לשמור על מערכת היחסים שלהם בפרטיות רבה ככל האפשר.

בראיון לפודקאסט של ג'יי שטי בשנה שעברה, טום הסביר: "מערכת היחסים שלי היא הדבר שאני שומר עליו בקדושה הרבה ביותר. אני לא מדבר על זה ומשתדל לשמור על זה פרטי ככל האפשר. שנינו מרגישים שזו הדרך הבריאה ביותר עבורנו להתקדם כזוג, ולכן אני באמת מנסה להישאר מרוחק מהוליווד ככל האפשר."

טום הולנד וזנדאיה (צילום: Getty images)
טום הולנד וזנדאיה (צילום: Getty images)

הופעתה המפתיעה והמסוגננת של זנדאיה בהצגה האחרונה של טום מדגישה לא רק את מעמדה כאייקון אופנה, אלא גם את התמיכה ההדדית בין שני הכוכבים. היא מראה שלמרות הקריירות העמוסות והתהילה העולמית, הם מוצאים זמן לתמוך זה בזה ולשמור על הקשר ביניהם, כל זאת תוך הצגת סטייל בלתי נשכח.