אם ראית לאחרונה יותר ויותר בלונדיניות עם שיער אקסטרא מבריק, רוב הסיכויים שהיא אימצה את הטרנד ה"בילאז' פנינה". הטרנד, שצבר כ-200 מיליון צפיות ב-TikTok, מציג גוון חמים ורב מימדי. הוא מתאים למי שאוהבת טונים יותר חמים מבלונד פלטינה.  

היופי של מראה הפנינה נובע מהעובדה שלא מדובר בצבע אחד, אלא בגוונים מרובים שמתערבלים יחד. השילוב של צהוב, אפרפר/סגלגל ולבן, הוא מה שמייחד את הגוון הזה מבלונדיניות אחרות. ומאחר שהוא כל כך דינאמי, הוא יכול להיות קשה להשגה כשעושים גוונים "רגילים" אצל הספר, מאחר ולא כולם יודעים להגיע לדיוק ולהרמוניה בין הצבעים. 

אך כדי לפשט את התהליך, שהצריך עד כה לבלות שעות במספרה, בעולם אנחנו מגלים לאחרונה כמה מוצרים שיעזרו לכן להגיע לתוצאות הרצויות. בארץ, לוריאל פרופסיונל מובילה את הטרנד ולאחרונה כבר אפשר למצוא במספרות מסוימות את ה-DIA PEARL, שהם 5 גוונים חדשים המשמשים כשטיפה לאחר גוונים ומאפשרים הוספת רפלקט לשיער.

שי דוק, מעצב שיער מוביל בישראל שהתנסה בגוונים החדשים, סיפר: "העבודה עם 'דיה לייט פרל' מאפשרת לנו, מעצבי השיער, חופש יצירתי לבטא את רצונות הלקוחות שלנו, עם ביטחון מלא בתוצאה מושלמת וחסרת פשרות. עבור הלקוחות, הצבע קל לתחזוקה, לא נראה עשוי מדי והוא משלב אינספור גוונים, בדיוק כמו שיער שמואר באופן טבעי מאור השמש".

גווני פנינה של לוריאל פרופסיונל, עיצוב שיער שי דוק (צילום: סטפני מגין)
גווני פנינה של לוריאל פרופסיונל, עיצוב שיער שי דוק (צילום: סטפני מגין)

האם בילאג' פנינה יתאים לך?

בילאג' פנינה יעבוד כמעט על כל אחד שכן אפשר להתאים את הצבע בהתאם לגוון העור שלך, מרקם השיער והסגנון שלך. חוץ מזה, התחזוקה שלו פשוטה וקלה, כך שלא צריך לחדש אותו בתדירות גבוה. כל שצריך הוא להקפיד להימנע משימוש בשמפו ומרכך רגילים, ולהחליף אותם בכאלה ששומרים על הבלונד.