נאיה פדרמן, נכדתו של בעלי מכבי תל אביב דיוויד פדרמן, ממשיכה להוכיח שכישרון וסטייל הם עניין משפחתי. השחקנית, דוגמנית ואקסית של הדוגמן המוכר עומר דרור, בת ה-22, לא מפסיקה להפתיע אותנו - הפעם עם חשיפת זוגיות חדשה וסטייל קיצי מושלם בחופשה רומנטית באיביזה. 

נאיה פדרמן ודיוויד פדרמן (צילום: איציק בירן)
נאיה פדרמן ודיוויד פדרמן (צילום: איציק בירן)

אחרי שנה מאתגרת שעברה על המדינה כולה, פדרמן החליטה סוף סוף לשתף תמונה זוגית ראשונה בפיד שלה מהחופשה הרומנטית עם הדיג'יי שון דורון, באיביזה. בתמונה שהעלתה לאינסטגרם, היא מציגה לוק קיצי מושלם, כשהיא לובשת ביקיני אדום לוהט שלא רק מדגיש את גזרתה המושלמת, אלא גם משקף את אחד הטרנדים החמים של העונה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Sean Doron‎‏ (@‏‎seandoron‎‏)‎‏

דורון, לעומתה, הציג מראה גברי וקליל עם מכנסי חוף בגזרה רחבה וחולצת טי פשוטה. הבחירה במראה מינימליסטי מדגישה את הסטייל המוקפד של פדרמן ויוצרת ניגוד מעניין בין השניים.

"האי האהוב עליי עם האדם האהוב עליי", כתב דורון בפוסט המשותף, והתמונה מיד הפכה לויראלית עם אלפי לייקים ותגובות. באופן לא מפתיע, התמונה שברה את הרשת וזכתה לאלפי לייקים ותגובות. העוקבים לא הפסיקו להתפעל מהמראה המושלם של הזוג, עם תגובות כמו "זוג מהחלומות" ו"מושלמים ביחד".

נאיה פדרמן ובן הזוג שון דורון (צילום: אינסטגרם)
נאיה פדרמן ובן הזוג שון דורון (צילום: אינסטגרם)

פדרמן, שמחזיקה בקהל של קרוב ל-200 אלף עוקבים באינסטגרם, ידועה בסטייל המוקפד והאופנתי שלה. כנכדתו של אחד מאנשי העסקים המובילים בישראל, היא מוכיחה שוב ושוב שהיא יודעת בדיוק איך לקחת את הסטייל הישראלי ולהתאים אותו לזירה הבינלאומית.

בגילה הצעיר, נאיה הספיקה לכבוש שלל יעדים בעולם, כך שזה בכלל לא זר לה לטייל ולפגוש תרבויות שונות. רק שעכשיו היא עושה את זה עם בן הזוג שלה, שנדרש לנסוע במסגרת העבודה שלו. מסיבות חלומיות באיביזה? נשמע כמו מתכון מושלם לקיץ הזה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Naya‎‏ (@‏‎naya_federman‎‏)‎‏

בעברה, פדרמן שימשה כפרזנטורית של רשת עדיקה, אחת מהמותגים המובילים בישראל לאופנה צעירה ועדכנית. היא גם שיחקה בשלל סדרות ילדים ונוער במהלך השנים האחרונות וכיכבה בסדרה "זאת וזאתי" בערוץ 13. ניכר כי הניסיון שלה בעולם האופנה והבידור בא לידי ביטוי בבחירות הסטייל שלה, גם בחופשה פרטית. 

עם הקיץ בעיצומו, נראה כי פדרמן מציבה רף גבוה לסטייל החופים הישראלי. היא מוכיחה שאפשר להיראות אופנתי ומסוגנן גם בחוף הים, ובוודאי מהווה השראה לעוקבות הרבות שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Naya‎‏ (@‏‎naya_federman‎‏)‎‏

לסיכום, החופשה הרומנטית של פדרמן ודורון באיביזה לא רק מספקת לנו מנה של קנאה בריאה, אלא גם מציעה השראה אופנתית לקיץ הקרוב. עם שילוב מנצח של אופנה, אהבה ונוף קסום, נראה שנכדתו של דיוויד פדרמן יודעת בדיוק איך לעשות את הקיץ הזה בסטייל - ובטוח שסבא מאשר.