שיתוף פעולה ראשון של מותג הלקים הבינלאומי OPI עם שגרירה מקומית, המנחה ירדן הראל. שיתוף הפעולה החדש נועד להציג את קולקציית הקיץ החדשה של המותג, שתכלול מגוון רחב של צבעים קיציים האהובים ביותר על המנחה. הצבעים, שמשדרים אופטימיות, נבחרו יחד עם המותג העולמי ומיוצרים בטכנולוגיה ובפורמולות ייחודיות לברק ועמידות של עד 7 ימים.

ירדן הראל ל-OPI  (צילום: בת שחר ניסן)
ירדן הראל ל-OPI (צילום: בת שחר ניסן)

הראל נבחרה על ידי המותג מאחר והיא מייצגת ישראליות קלאסית, נגישה ואותנטית. החיבור נולד מתוך המקום של תקווה ואופטימיות, כשהתוצאה היא קולקציה המורכבת מגוונים קיציים ומהגוונים הקלאסיים האהובים עליה ביותר. 

הראל: ״יש רגעים בחיים שלי שאני שומרת קרוב ללב, זיכרונות פשוטים שאני חוזרת אליהם והם ממלאים ומעוררים בי השראה, צבעים שמעלים בי תחושות של נוסטלגיה ועושים לי טוב על הנשמה. במיוחד בתקופה האפורה הזאת, אני שמחה לעשות קולקציה משותפת וצבעונית עם OPI, שדרך הצבעים, משדרת אופטימיות והודיה על הרגעים הטובים שחווינו בעבר ונחווה בהמשך החיים".

קולקציית הקיץ של OPI  (צילום: יח''צ)
קולקציית הקיץ של OPI (צילום: יח''צ)

 
כבר שנים ש-OPI הוא אחד ממותגי הלקים המובילים בעולם, כשהוא מחזיק ביותר מ-20 פטנטים. הקולקציה עם הראל כולל 14 צבעים מתוכם 8 גוונים חדשים ו-6 גוונים אייקונים ותימכר בבלעדיות בסופר פארם.|
מחיר: 55 שקל.