תכירו, בימים אלה נולד SEBO, רשת אופנה ישראלית חדשה הפונה לקהל הגברי. הרשת היא חלק מתאגיד האופנה "מאניה גרופ", ובהקמתה יושקעו עשרות מיליוני שקלים. על פי הודעת החברה, עד סוף השנה SEBO תהיה בפריסה של עשר חנויות, כשבשנה הבאה צפויות להיפתח כ-30 חנויות בסך הכל.

חנויות הרשת יפתחו באופן רשמי ב-15 בספטמבר, כשבשלב ראשון יפתחו ארבע חנויות בעיר ימים בנתניה, אייס מול באילת, ביג פאשן אשדוד וגרנד באר שבע, לצד אתר איקומרס פעיל.

SEBO הוא לא עוד מותג אופנה שמציג טרנדים קיימים, אלא מותג שמאמין בפרקטיות ואיכות ועל פי ההצהרות של החברה נולד כדי "להכתיב טרנדים".

אופנת גברים, SEBO  (צילום: שלו אריאל)
אופנת גברים, SEBO (צילום: שלו אריאל)

כמו כן, המותג החדש יציע חווית קניה כוללת ועונה על צורך עולה של צרכנים ל-ONE STOP SHOP. זאת אומרת שבכל חנות תוכלו לרכוש מלתחה גברית שלמה. בקולקציות בחנויות ניתן למצוא החל מג'ינסים ומכנסיים, מכופתרות, מעילים, ג'קטים, טי שירטים, פוטרים, נעליים ואקססוריז בטווחי מחיר סופר משתלמים ונוחים.

אליאור אסלאן סמנכ"ל שיווק קבוצת "מאניה גרופ" בעלי מותג SEBO: "המותג מזמין אתכם להיות חלק מתרבות האופנה העולמית דרך קולקציות שמציעות איכות יוצאת דופן וסטייל אישי. SEBO הוא הבחירה האולטימטיבית לכל גבר שמחפש להפוך את ארון הבגדים שלו לסיפור על הסטייל והאישיות שלו. בכל רכישה, אנו מבטיחים לכם חוויה של יוקרה ואלגנטיות שמשלבת בין סטייל אישי למגמות האופנה העולמיות החמות ביותר".

אופנת גברים, SEBO  (צילום: שלו אריאל)
אופנת גברים, SEBO (צילום: שלו אריאל)

מחירים לדוגמה - חולצות מכופתרות: 299-399 שקל, חליפות: 899-999 שקל, מעילים וג'קטים: 299-699 שקל, טי שירטים: 149-279 שקל
פוטרים: 229-349 שקל, נעליים: 399-599 שקל, אקססוריז: 129-349 שקל.