מאיום טרור לחגיגת אופנה: טיילור סוויפט לא נותנת לשום דבר לעצור אותה. לאחר שנאלצה לבטל הופעות בווינה בגלל איום ביטחוני, הכוכבת הגיעה ללונדון והפגינה ביטחון עצמי מעורר השראה במסיבת תודה מפוארת לצוות שלה. עם בחירת לבוש מסנוורת ויקרה במיוחד, סוויפט הוכיחה שהיא לא רק מלכת הפופ, אלא גם מלכת הסטייל. מה היא לבשה? וכמה זה עלה? התשובות יפתיעו אתכם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎🖤‎‏ (@‏‎taylorswift__eras‎‏)‎‏

טיילור סוויפט הוכיחה לנו שוב את מעמדה כאייקון אופנה עולמי במסיבת תודה מרהיבה לצוות שלה בלונדון. הזמרת בת ה-34 בחרה בסט משובץ יוקרתי של ויויאן ווסטווד, ששוויו כ-10,000 שקלים, והפגינה סטייל מושלם למרות שעת הלילה המאוחרת.

הסט המדובר כלל ז'קט קצרצר וחצאית מיני משובצים, שהדגישו את קווי המתאר המושלמים של הכוכבת. סוויפט שדרגה את המראה עם חולצה לבנה מכופתרת עם מלמלות, שהוסיפה נגיעה רומנטית לאנסמבל הנועז.

אבל הפריט שבאמת גנב את ההצגה היה נעלי הפלטפורמה בצבע ירוק ליים. הנעליים הנועזות, בשילוב עם גרבי קרסול תואמים, העניקו טוויסט מפתיע ומרענן למראה הקלאסי. מפתיע, מרענן והאמת שאהבנו.

למרות שהמסיבה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, סוויפט נראתה רעננה ומושלמת כשיצאה מהמועדון. שיערה הבלונדיני היה מסודר בתסרוקת דיי. טבעית, והאיפור שלה נשאר ללא רבב - הוכחה נוספת ליכולתה המרשימה לשמור על מראה מושלם בכל מצב וככל הנראה, בכל נסיבות.

רוצות לאמץ את הלוק של טיילור? קבלו כמה טיפים ליצירת מראה דומה בתקציב ידידותי יותר:
1. חפשו סט משובץ ברשתות אופנה כמו zara ו-h&m
2. שלבו חולצה לבנה עם מלמלות לנגיעה רומנטית
3. הוסיפו נעלי פלטפורמה בצבע נועז להשלמת המראה

עם בחירות אופנה כאלה, אין ספק שטיילור סוויפט ממשיכה להוביל לא רק בתעשיית המוזיקה, אלא גם בעולם האופנה. אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לראות מה היא תלבש בהופעות הקרובות שלה בוומבלי!