הגלאם הפריזאי כבש את הוליווד: כוכבי 'אמילי בפריז' הפציצו על השטיח האדום בפרמיירה של העונה הרביעית בתיאטרון המצרי בלוס אנג'לס. בין הנשיקה הלוהטת של אשלי פארק ופול פורמן לשמלה המעלפת של לילי קולינס, האירוע היה מלא בסטייל, רומנטיקה ורמזים מסקרנים לעונה החדשה. עם הבטחה ל'יותר כיף, יותר אופנה וכמובן, יותר דרמה', העונה הרביעית מסתמנת כמרגשת מתמיד. אז מי לבש מה? ומה צפוי לנו בפרקים הקרובים? הצצה בלעדית לאירוע הנוצץ ולעלילה המסקרנת."

כוכבי הסדרה ׳אמילי בפריז׳ (צילום:  Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)
כוכבי הסדרה ׳אמילי בפריז׳ (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)

השטיח האדום בתיאטרון המצרי בלוס אנג'לס הפך למסלול תצוגה מרהיב כשכוכבי "אמילי בפריז" הגיעו לחגוג את פרמיירת העונה הרביעית. הסדרה, שכבשה את העולם בסערה, מבטיחה להביא עוד יותר דרמה, אופנה וכיף בעונה החדשה.

הכוכבת הראשית של הערב, ללא ספק, הייתה לילי קולינס, שהדהימה במראה אלגנטי ונועז כאחד. היא בחרה בשמלה שחורה ארוכה עם מחשוף עמוק ושסע גבוה ברגל, שהדגיש את קווי המתאר המושלמים שלה. השיער האסוף והאיפור העדין השלימו את המראה המתוחכם.

לילי קולינס (צילום:  Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)
לילי קולינס (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)

אך הרגע שגנב את ההצגה היה ללא ספק הנשיקה הלוהטת בין אשלי פארק (מינדי) ופול פורמן (ניקולה). הזוג, שהכיר על סט הצילומים, הפגין אהבה גלויה לעיני כל המצלמות. אשלי בלטה בשמלת ערב כסופה נוצצת שחשפה את רגליה הארוכות, בעוד פול הרשים בחליפה שחורה אלגנטית עם חולצה שקופה ותחרה שהוסיפה טאץ' נועז למראה.

שאר כוכבי הסדרה לא נשארו מאחור:

לוקאס בראבו (גבריאל) הפגין סטייל גברי ואלגנטי בחליפה שחורה מחויטת היטב, עם חולצה לבנה ועניבה דקה.

פיליפין לרוי-בוליו (סילבי) הביאה את האלגנטיות הפריזאית עם שמלה ארוכה בצבע שמנת, עם שסע עדין ושרוולים ארוכים.

לוסיאן לביסקאונט (אלפי) בחר במראה קז'ואל-אלגנטי עם מכנסיים שחורים, חולצה לבנה פתוחה בצוואר וז'קט קטיפה בורדו.

מעבר ללוקים המרהיבים, השחקנים חשפו רמזים מסקרנים על העלילה בעונה החדשה. העונה תתמקד בהתמודדות של אמילי עם רגשותיה לגבריאל ואלפי, לאחר שקמיל עזבה את גבריאל בחופה והודתה שהיא יודעת שיש לו עדיין רגשות לאמילי. בנוסף, אמילי תצטרך להתמודד עם ההודעה המפתיעה על ההריון של קמיל.

אשלי פארק רמזה שהדמות שלה, מינדי, תתמודד עם קשיים כלכליים תוך כדי הכנות לתחרות האירוויזיון עם הלהקה שלה. פיליפין לרוי-בוליו הוסיפה שסילבי תצטרך להתעמת עם העבר שלה כדי להציל את נישואיה.

לילי קולינס ואשלי פארק (צילום: Charley Gallay/Getty Images for Netflix)
לילי קולינס ואשלי פארק (צילום: Charley Gallay/Getty Images for Netflix)

מאחורי הזוהר והגלאם, מסתתר סיפור מרגש של התגברות על קשיים. בינואר האחרון, אשלי פארק חשפה כי כמעט מתה לאחר שנכנסה להלם ספטי קריטי. "הצילומים היו מאתגרים פיזית באופן שלא חוויתי קודם," סיפרה אשלי, "אבל הייתי צריכה להפסיק לגרום לעצמי להרגיש אשמה ולהבין שמותר לי להרגיש ככה."

מעניין לגלות שלילי קולינס חזתה את הרומן בין אשלי לפול עוד לפני שהם עצמם הבינו את רגשותיהם, כך לפי המגזין הבריטי ״הדיילי מייל״. "לילי חזתה את זה ראשונה," סיפרה אשלי, "ואני אמרתי 'לא, זה לא יקרה. ואז כשדברים באמת פרחו בצורה גדולה, הייתי צריכה להודות בפניה שעכשיו שיקרתי."

עם כל כך הרבה דרמה, אופנה וכיף מובטחים, אין ספק שהעונה הרביעית של "אמילי בפריז" תהיה מרתקת מתמיד. החצי הראשון של העונה יעלה לנטפליקס ב-15 באוגוסט (ה׳), ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את כל הלוקים המדהימים והעלילות המסעירות שמחכים לנו!