בעולם שבו כל תמונה של סלבריטאית זוכה לבחינה מדוקדקת, העור המושלם של הכוכבות תמיד היה נושא לקנאה והשערות. לאחרונה, שמועות על טיפול חדשני בשם Moxi החלו להתפשט ברשתות החברתיות ובמסדרונות תעשיית הבידור. הבטחנו לבדוק עבורכן האם מדובר בעוד טרנד חולף או בפריצת דרך אמיתית בעולם הטיפוח.

כשקים קרדשיאן מאמצת טרנד חדש, העולם מקשיב. בשבועות האחרונים, הרשתות החברתיות התמלאו בתמונות של הכוכבת עם עור זוהר במיוחד, וההשערות לא איחרו לבוא. מקורות קרובים לקרדשיאן חשפו כי הסוד טמון בטיפול חדשני בשם Moxi, שהפך במהירות ללהיט בקרב סלבריטאיות בהוליווד.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Bartov‎‏ (@‏‎keren_bartov‎‏)‎‏

אבל מה בדיוק זה Moxi, ואיך זה עובד? פנינו לקרן ברטוב, מומחית טיפוח ידועה עם קליניקות בתל אביב ובלונדון, שהביאה את הטכנולוגיה לארץ. "Moxi הוא טיפול חדשני שמשלב שתי טכנולוגיות מתקדמות," הסבירה ברטוב. "הוא מיועד לשפר את מרקם העור, לטפל בפיגמנטציה ולהעניק מראה רענן ואחיד."

טיפול MOXI קרן ברטוב (צילום: יחצ)
טיפול MOXI קרן ברטוב (צילום: יחצ)

הטיפול משלב שימוש ב-BBL (Broad Band Light), טכנולוגיה מתקדמת של אור פולסי, יחד עם לייזר פרקשיונל א-אבליטיבי. "היתרון הגדול הוא שאין כמעט זמן החלמה," ציינה ברטוב. "אפשר לחזור לשגרה כמעט מיד אחרי הטיפול."

כדי לבדוק את ההבטחות הגדולות, ביקשנו מאחת הכתבות שלנו להתנסות בטיפול. "הרגשתי חום נעים במהלך הטיפול," היא דיווחה. "למחרת הייתה אדמומיות קלה, אבל תוך כמה ימים העור שלי נראה באמת מדהים - חלק, אחיד וזוהר."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Bartov‎‏ (@‏‎keren_bartov‎‏)‎‏

מחקר קטן שערכנו גילה שהטיפול אכן צובר פופולריות בקרב ידוענים מקומיים ובינלאומיים. קים קרדשיאן, למשל, נחשבת למעריצה גדולה של השיטה. בארץ, מספר שחקניות ודוגמניות מובילות כבר אימצו את הטיפול כחלק משגרת הטיפוח שלהן.

חשוב לציין כי הטיפול אינו זול - המחירים נעים בין 2000 ל-3000 שקלים לטיפול בודד. עם זאת, בהשוואה לטיפולים אחרים בתחום, ובהתחשב בתוצאות המהירות, רבים רואים בו אופציה משתלמת.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Bartov‎‏ (@‏‎keren_bartov‎‏)‎‏

לסיכום, נראה כי Moxi אכן מציע פתרון אטרקטיבי למי שמחפשת לשפר את מראה העור ללא זמן החלמה ארוך. עם זאת, כמו כל טיפול אסתטי, חשוב להתייעץ עם מומחה מוסמך ולשקול את ההתאמה האישית לפני שמתנסים. האם Moxi הוא באמת המפתח לעור מושלם של הסלבס? קשה לומר בוודאות, אבל אין ספק שהוא מסמן מגמה מעניינת בעולם הטיפוח. נמשיך לעקוב ולדווח על התפתחויות בתחום.