בצעד שמסמן מגמה חדשה בתעשיית האופנה הישראלית, הדוגמנית והשחקנית עומר נודלמן משיקה מותג אופנה משלה בשם NUDE. המותג, פרי שיתוף פעולה עם ענקית הקמעונאות המקוונת TERMINAL X, מציג קולקציה המשלבת אלמנטים מעברה של נודלמן במושב עם הסגנון העכשווי שלה. ההשקה מדגישה את המגמה הגוברת של שיתופי פעולה בין ידוענים לחברות אופנה בישראל.

עומר נודלמן (צילום: דימה טליאנסקי)
עומר נודלמן (צילום: דימה טליאנסקי)

NUDE הוא תוצר של שיתוף פעולה בין עומר נודלמן, הנחשבת לאחת הדמויות האופנתיות המובילות בישראל, לבין TERMINAL X, אתר האופנה הגדול בישראל המציע מעל ל-200 מותגים. המותג החדש לוקח השראה מהילדות של נודלמן במושב ומשלב אותה עם הסגנון האישי שמאפיין אותה כיום - נוחות, ספורטיביות, אלגנטיות וביתיות.

הקולקציה מציעה מגוון פריטים, כולל בגדי בית, פיג'מות רכות ורומנטיות, ופריטי ספורט מחמיאים. כל הפריטים עשויים מבדים איכותיים ורכים כמו פויטל, מודל, סאטן ולייקרה, ומגיעים בפלטת צבעים רומנטית ועדינה עם נגיעות פסטל כמו שמנת, ורוד, לבן, צהוב, אפור וכחול.

עומר נודלמן (צילום: דימה טליאנסקי)
עומר נודלמן (צילום: דימה טליאנסקי)

TERMINAL X, הידוע בפעילותו הענפה ביצירת מותגי אופנה בשיתוף עם אישיויות מובילות, רואה ב-NUDE המשך טבעי לאסטרטגיה זו. המותג החדש מצטרף למגוון הרחב של מותגים שהאתר מציע, תוך ניצול הפופולריות והסטייל האישי של נודלמן.

NUDE זמין לרכישה באתר TERMINAL X במידות XS-L, עם טווח מחירים של 39.90-169.90 ש"ח. בנוסף לבגדים, הקולקציה כוללת גם אקססוריז להשלמת המראה, כמו כובעי קסקט, גומיות סקרנצ'י לשיער וגרביים. האתר מציע אפשרות משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית, מה שמבטיח נגישות מיידית לקולקציה החדשה.

מותג האופנה החדש של עומר נודלמן וטרמינל איקס (צילום: דימה טליאנסקי)
מותג האופנה החדש של עומר נודלמן וטרמינל איקס (צילום: דימה טליאנסקי)

השקת NUDE מצטרפת למגמה הגוברת של שיתופי פעולה בין ידוענים לבין רשתות אופנה, ומסמנת את כניסתה של נודלמן לעולם העיצוב והיצירה האופנתית. היא משקפת את הניסיון של רשתות אופנה גדולות לנצל את הפופולריות של דמויות מובילות בתקשורת ליצירת מותגים חדשים ומושכים.

עומר נודלמן (צילום: דימה טליאנסקי)
עומר נודלמן (צילום: דימה טליאנסקי)

בעוד שעדיין מוקדם לקבוע את מידת ההצלחה של המיזם, ברור כי השקת NUDE מהווה צעד משמעותי עבור נודלמן ו-TERMINAL X כאחד. היא מדגימה את הפוטנציאל הטמון בשילוב בין הכוח השיווקי של ידוענים לבין היכולות הלוגיסטיות והקמעונאיות של פלטפורמות אופנה מקוונות גדולות.