סידני סוויני, הכוכבת העולה של הוליווד, ממשיכה להוכיח שהיא לא רק שחקנית מוכשרת, אלא גם אייקון אופנה מתהווה. בסוף השבוע האחרון, הדגימה סוויני את יכולתה להפוך כל הופעה למושלמת, בין אם מדובר בסטייל יומיומי ברחובות בוורלי הילס או בתמונות נועזות שהעלתה לאינסטגרם. הצצנו מקרוב אל הבחירות האופנתיות של הכוכבת ואל הסיפור שמאחורי המראות המדוברים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

ביום ראשון האחרון, סידני סוויני נצפתה מגיעה למלון מייבורן היוקרתי בבוורלי הילס, כשהיא מפגינה סטייל קיצי מושלם. הכוכבת בת ה-26 בחרה במכנסיים קצרצרים בגוון קרם, שהדגישו את רגליה החטובות והשזופות. את המכנסיים שילבה עם סוודר רפוי, יוצרת מראה מאוזן בין אלגנטיות לנינוחות. 

לצד הבגדים, סוויני הקפידה על אקססוריז מושלמים: משקפי שמש אופנתיים שהוסיפו נגיעה של זוהר הוליוודי, ושיער בלונדיני מסודר בגלים רכים שהשלים את המראה הקליל. השילוב של פריטים בסיסיים עם אלמנטים אופנתיים הוכיח שוב את חושה המחודד של סוויני לסטייל עכשווי ונגיש.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alex‎‏ (@‏‎mindlesssalami‎‏)‎‏

אך בעוד שברחוב הציגה מראה מאופק יחסית, ברשתות החברתיות סוויני לא חששה להעלות את רמת החשיפה. בסדרת תמונות שהעלתה לאחרונה לאינסטגרם, הציגה הכוכבת מראה נועז במיוחד. לבושה בחליפת גלישה צמודה עם מחשוף עמוק, הדגימה סוויני איך אפשר להפוך בגד ספורטיבי לסקסי ואופנתי. 

התמונות, שצולמו על סירה באווירה קיצית, הציגו את סוויני במיטבה: טבעית, ביטחון מלא, וללא טיפת איפור. שיערה הפרוע והמשקפיים האופנתיים השלימו את המראה הספונטני והסקסי. כפי שכתבה בעצמה מתחת לתמונות: "אני חושבת שלזה קוראים מלכודת צמא" - ביטוי עצמי של מודעות לכוח המשיכה שלה ולהשפעתה על מעריציה.

מעבר להופעות האופנתיות, סוויני צפויה לחזור בקרוב למסך הגדול והקטן. היא תככב בסרט "עדן" של הבמאי רון הווארד, לצד כוכבים כמו אנה דה ארמס וג'וד לו. בנוסף, היא תחזור לתפקידה האהוב כקאסי בעונה השלישית של "אופוריה", שצפויה להתחיל בצילומים ב-2025.

סוויני מוכיחה שוב ושוב את יכולתה לשלב בין קריירת משחק מצליחה לבין מעמד של אייקון אופנה. בין אם מדובר במראה יומיומי מוקפד או בתמונות נועזות ברשתות החברתיות, היא ממשיכה לרתק את מעריציה ולהשפיע על טרנדים בעולם האופנה והבידור.