עולם האופנה והרכילות בהלם: קים קרדשיאן, מלכת הריאליטי והאופנה, שוב מואשמת בהעתקת הסגנון הפרובוקטיבי של ביאנקה סנסורי, אשתו החדשה של קניה ווסט. בתמונות שפורסמו לאחרונה, נראית קים בלוק שמזכיר באופן מפתיע את הסגנון הנועז של ביאנקה. האם מדובר במחווה או במלחמת אופנה סמויה? ומה חושבים המעריצים על המראה החדש של האייקון?

קים קרדשיאן, בת ה-43, שוב מעוררת סערה ברשתות החברתיות. הפעם, בעקבות תמונות חדשות שפרסמה באינסטגרם, בהן היא נראית יוצאת מסופרמרקט בלוס אנג'לס כשהיא לבושה בבגד גוף לבן ובטייץ צמוד. המראה הזה מזכיר באופן מפתיע את הסגנון הנועז שהפך לסימן ההיכר של ביאנקה סנסורי, אשתו החדשה של קניה ווסט.

קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

רבים מעוקביה של קים מיהרו להגיב ולהשוות בין המראה שלה לזה של ביאנקה, כשחלקם אף כינו אותה בהומור "קימברלי סנסורי". אחרים ציינו שהמראה מזכיר גם את קולקציית Yeezy משנת 2016, מותג האופנה של קניה ווסט.

ביאנקה סנסורי (צילום: אינסטגרם)
ביאנקה סנסורי (צילום: אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שקים מואשמת בחיקוי הסגנון של ביאנקה. באפריל האחרון, היא נראתה עם שיער בלונדיני מולבן וחולצת "סינר", מראה שביאנקה הציגה כשנה קודם לכן. אך מסתבר שגם ביאנקה לא חפה מהאשמות דומות, כשלאחרונה נצפתה בשמלה לבנה עמוקת מחשוף, שהזכירה מאוד את השמלה שקים לבשה ליום הולדתה ה-34 לפני עשור.

המעריצים על הלוק המועתק של קים (צילום: אינסטגרם)
המעריצים על הלוק המועתק של קים (צילום: אינסטגרם)

מעבר למאבק האופנתי הסמוי, נראה שהסגנון הנועז של ביאנקה משפיע גם על בתה של קים, נורת' בת ה-11. לאחרונה, נורת' נראתה עם כובע פרווה חום מעל צמות ארוכות, מראה שמזכיר מאוד את הסגנון של ביאנקה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎hola.com México‎‏ (@‏‎hola_mx‎‏)‎‏

לפי העיתון הבריטי ה׳דיילי מייל׳ מקור קרוב למשפחה חשף כי קים הזהירה את קניה לא לאפשר לביאנקה להתלבש בצורה חושפנית ליד ילדיהם. "קים הופתעה שקניה מאפשר לאשתו לצאת מהבית ככה", אמר המקור. מאז, נראה שביאנקה מקפידה להתלבש בצורה צנועה יותר כשהיא בחברת הילדים.

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בעוד שהעולם ממשיך לעקוב בסקרנות אחרי מלחמת האופנה הסמויה בין קים לביאנקה, נראה שהשתיים ממשיכות להשפיע זו על זו ועל עולם האופנה בכלל. האם נראה בקרוב עוד חיקויים משעשעים משני הכיוונים של הבנות? ימים יגידו.