בשבוע שעבר מותג האיפור והטיפוח המוביל עדה לזורגן חגג את השקת קולקציית הקיץ החדשה SUMMER DREAM. האירוע, שהתקיים תחת כיפת השמיים, משך אליו את כל מי שמי בתעשיית היופי והאופנה המקומית. הקוד הלבוש? ורוד, כמובן. אבל מה שבאמת הסעיר את הרשת היו הלוקים המפתיעים, הטרנדים החדשים שנחשפו, וכמה רגעים בלתי נשכחים שתפסו את כולם לא מוכנים.

אירוע השקה - עדה לזורגן (צילום: אור גפן)
אירוע השקה - עדה לזורגן (צילום: אור גפן)

מסיבת הקיץ של עדה לזורגן הייתה יותר מסתם אירוע השקה - היא הייתה הצהרת כוונות אופנתית לקיץ הקרוב. הכוכבות הגדולות של הרשתות החברתיות והטלוויזיה התייצבו במיטב מחלצותיהן, כשהן מציגות מגוון מרהיב של פרשנויות לטרנד הורוד השולט.

השחקנית שירה לוי, שאנחנו עפים על הסטייל שלה, שילבה בין חולצה מזארה לחצאית מ׳איריס בוטיק׳, והשלימה את המראה עם נעליים מג'וצי ותיק בוטגה. הטאץ' הסופי? משקפי שמש איקוניים של איב סאן לורן. 

קלאסי ומתוק: שירה לוי (צילום: אור גפן)
קלאסי ומתוק: שירה לוי (צילום: אור גפן)

לא רחוק ממנה, קייסי זפטה הפגינה ביטחון עצמי מעורר השראה בחליפה מתוקה מ-NA-KD, כשהיא משלבת אותה עם נעליים של המותג ההיסטרי Alaia ותיק וינטג' של גוצ'י. אבל מה שבאמת משך את העין היו התכשיטים - שילוב מנצח בין פריטים מסבתא לבין מותג התכשיטים היוקרתי Lux.

זוכת הישרדות אלית מוסאיוף לבשה חולצה מזארה, שילבה אותה עם מכנסיים ממנגו, והשלימה את המראה עם נעליים תואמות מזארה. 

קייסי זפטה ואלית מוסאיוף (צילום: אור גפן)
קייסי זפטה ואלית מוסאיוף (צילום: אור גפן)

ירין חסון, הפנים החדשות של "המירוץ למיליון", הפתיעה עם לוק ספורטיבי-אלגנטי. היא שילבה גופיית זד ספורט עם חצאית זארה, והוסיפה טוויסט מפתיע עם נעליים מטרמינל איקס ומשקפי שמש של קאטליה. התכשיטים שלה, מבית עדן דיימונדס וקרן כהן, הוסיפו נגיעה של זוהר, אבל מה שבאמת גנב את ההצגה הייתה שרשרת הבטן שלה - פריט טרנדי שהיא רכשה באלי אקספרס.

ירין חסון (צילום: אור גפן)
ירין חסון (צילום: אור גפן)

אבל האירוע לא היה רק על האופנה. עדה לזורגן, מייסדת המותג, חשפה בגאווה את קולקציית הקיץ החדשה: "אני גאה להציג את קולקציית הקיץ שלנו, המכילה מוצרים שכל אחת חייבת!" היא אמרה. הקולקציה כוללת סרום טיפות משזפות, קרם הגנה SPF 50 במהדורה מיוחדת לתיק, וסטיק שימר בגוון אוניברסלי שמבטיח הארה מושלמת.

ה-Summer Dream Kit, שהוא לב הקולקציה, מציע פתרון כולל לקיץ הישראלי החם. הטיפות המשזפות מבטיחות גוון שזוף ללא צורך בחשיפה מסוכנת לשמש, קרם ההגנה מועשר בוויטמינים E ו-C ומתאים לשימוש יומיומי, וסטיק השימר מבטיח מראה זוהר ורענן לאורך כל היום.

עדה לזורגן - קולקציית קיץ 2024 (צילום: אור גפן)
עדה לזורגן - קולקציית קיץ 2024 (צילום: אור גפן)

לקראת סוף הערב, כשהאווירה הייתה בשיאה, עדה לזורגן חשפה עוד הפתעה: "אנחנו מתרגשים להשיק את המארז והמוצרים החדשים באתר החברה שלנו, בטרמינל איקס ואצל המשווקים המורשים בתאריך 26/8," היא הכריזה, מה שגרם לגל של התרגשות בקרב הנוכחים.

זוכת ה׳אח הגדול׳ יובל מעתוק בחרה בשילוב קלאסי של חולצה מברשקה עם מכנסיים מזארה, והשלימה את המראה עם נעליים מ-H&M.

יובל מעתוק וקייסי זפטה (צילום: אור גפן)
יובל מעתוק וקייסי זפטה (צילום: אור גפן)

סינדי צ'אדי, הדוגמנית והמשפיענית שתמיד מצליחה למשוך תשומת לב, בחרה בשמלה מרהיבה מבית האופנה הבריטי House of CB, שידוע בעיצובים הנשיים והסקסיים שלו. סינדי השלימה את המראה עם תיק יוקרתי מבית שאנל, שהוסיף נגיעה של אלגנטיות קלאסית. את הלוק היא חתמה בזוג נעליים מ-PLT (PrettyLittleThing), מותג האופנה המקוון הפופולרי. השילוב של פריט יוקרה כמו התיק של שאנל עם פריטים ממותגים נגישים יותר הדגים את כישרונה של סינדי ליצור מראה מאוזן ומעניין.

סינדי צ'אדי (צילום: אור גפן)
סינדי צ'אדי (צילום: אור גפן)

וקרן אוזן יוצאת העונה הנוכחית של ה״אח הגדול״ בחרה להגיע עם חולצה נועזת מזארה, שאותה שילבה אותה עם ג'ינס מחמיא מפאשן קלאב, והוסיפה טאץ' של יוקרה עם נעלי גולדן גוז.

קרן אוזן (צילום: אור גפן)
קרן אוזן (צילום: אור גפן)