בעולם הרשתות החברתיות והרכילות הישראלית, תמיד יש מקום לסנסציה חדשה. הפעם, שיראל טולדנו, שכבר מזמן הפכה לכוכבת אינסטגרם בזכות עצמה ולא רק בזכות הרומן העבר שלה עם עומר אדם, מככבת בתמונה שמסעירה את הרשת. על רקע שקיעה מרהיבה בשמי תל אביב, טולדנו מציגה לוק שלא משאיר אף אחד אדיש - ואנחנו כאן לפרט כל פיסת בד.

@sheerelletoledanoo #fypage #foryoupage #miami ♬ guilty conscience - Tate McRae

שיראל טולדנו כבר מזמן הוכיחה שהיא הרבה יותר מסתם "האקסית של". עם למעלה ממאה אלף עוקבים באינסטגרם, היא הפכה למשפיעניות מובילה בישראל, וכל תמונה שלה זוכה לעשרות אלפי לייקים ותגובות. אבל התמונה האחרונה שלה? היא פשוט ברמה אחרת.

על רקע נוף עוצר נשימה של שקיעה בתל אביב, שכנראה משתקף מביתה, טולדנו מציגה מראה שכולו אומר יוקרה ואלגנטיות. הבחירה שלה? חליפה שחורה של מיו מיו, מותג העל האיטלקי שכל פריט שלו נחשב לאייטם אופנתי מבוקש.

שיראל טולדנו (צילום: אינסטגרם)
שיראל טולדנו (צילום: אינסטגרם)

החלק העליון של החליפה הוא טופ קצרצר עם רוכסן בולט ולוגו המותג, המשדר מראה ספורטיבי-אלגנטי שמתכתב היטב עם הטרנדים החמים של העונה. המכנסיים השחורות בגזרה גבוהה משלימות את המראה ומעניקות לו איזון מושלם, מדגישות את קווי המתאר של טולדנו ויוצרות סילואט מחמיא במיוחד.

הטוטאל לוק שיראל טולדנו. מותג: מיו מיו (צילום: אתר רשמי)
הטוטאל לוק שיראל טולדנו. מותג: מיו מיו (צילום: אתר רשמי)

אבל כמה באמת עולה המראה הזה? ובכן, כשמדובר במיו מיו, המחירים הם בהחלט לא לבעלי כיס רגיש. מקורות בתעשיית האופנה מעריכים כי טופים דומים של המותג נעים בטווח המחירים של 3,000-6,000 שקלים, בעוד שהמכנסיים יכולים להגיע ל-4,000-8,000 שקלים. במילים אחרות, המראה הכולל של טולדנו עשוי להגיע לסכום של כ-15,000 שקלים - וזה עוד לפני שהזכרנו את התכשיטים והאקססוריז הנוצצים שמשלימים את הלוק.

@sheerelletoledanoo

♬ she cannot beat my outfit - ★

מה שבטוח, טולדנו מוכיחה שוב שהיא לא רק יודעת להתלבש, אלא גם איך לייצר רגע אופנתי בלתי נשכח. השילוב של המיקום המושלם, התאורה הדרמטית של השקיעה, והבחירה במותג יוקרתי - כל אלה יוצרים תמונה שהיא הרבה יותר מסתם עוד פוסט באינסטגרם. זוהי הצהרת אופנה של ממש.

@sheerelletoledanoo 😚 #fypage #foryoupage #miami ♬ original sound - milan

בין אם אתם מעריצים את הסטייל שלה או פשוט אוהבים להתעדכן בחדשות האופנה החמות, דבר אחד בטוח - שיראל טולדנו יודעת איך למשוך תשומת לב, וכנראה שנראה עוד הרבה לוקים מרשימים ממנה בעתיד. נשאר רק לחכות ולראות מה היא תפתיע אותנו בפעם הבאה.