לילה קסום באגם קומו: ג'ורג' ואמל קלוני יצאו לבילוי רומנטי שהפך לנושא שיחה בכל העולם. הזוג המפורסם נצפה מגיע זרוע בזרוע למסעדה יוקרתית, כשהם נראים מאוהבים כמו ביום חתונתם. אך בעוד ג'ורג' הקפיד על הופעה אלגנטית כתמיד, היתה זו אמל שגנבה את ההצגה בשמלה מרהיבה שהותירה את כולם פעורי פה.

ג'ורג' ואמל קלוני הוכיחו שוב מדוע הם אחד הזוגות המסוגננים בהוליווד כשהגיעו ביום שני בערב לארוחת ערב במסעדת מלון גרנד טרמצו באגם קומו שבאיטליה. הזוג המאוהב נצפה צועד יד ביד לעבר המסעדה היוקרתית, מלווה בקבוצת חברים.

בעוד שהכוכב בן ה-63 הקפיד על מראה מחויט בחליפה בגוון בז', היתה זו אמל בת ה-46 שמשכה את כל תשומת הלב בשמלה לבנה נוצצת. השמלה הארוכה בסגנון קרושה חיבקה את גופה של עורכת הדין היפהפייה, והבריקה באופן מרהיב תחת אור הירח ופנסי הרחוב.

עורכת הדין לזכויות אדם השלימה את המראה עם תסרוקת גלית רכה ועגילי כסף מרשימים. אמל שמרה על קור רוח בעוד ג'ורג' ואנשי הצוות עזרו לה לרדת מהסירה אל היבשה. כוכב הסרט "כוח המשיכה" שילב את חליפתו עם חולצה לבנה ונעליים יומיומיות. הוא נראה מאושר וגאה כשהחזיק בזרועה של אמל בעודם צועדים יחד.

הזוג ככל הנראה הגיע מביתם, שכן הם בעלי וילה בשם וילה אולנדרה באגם קומו. ג'ורג' ואמל נישאו בוונציה, איטליה, בשנת 2014. שלוש שנים לאחר מכן, בשנת 2017, הם קיבלו בברכה את התאומים שלהם, אלכסנדר ואלה.

לאחרונה, ג'ורג' חשף כי הוא "קצת כועס" על קוונטין טרנטינו כך לפי המגזין הבריטי ה׳דיילי מייל׳, בגלל דברים שליליים שאמר עליו. השניים כיכבו יחד כאחים בסרט המתח "מדמדומים עד שחר" משנת 1996, שנכתב על ידי טרנטינו בתחילת הקריירה שלו.

בראיון משותף למגזין GQ עם חברו בראד פיט, ג'ורג' אמר: "קוונטין אמר עלי דברים רעים לאחרונה, אז אני קצת כועס עליו. הוא נתן ראיון שבו הוא דיבר על כוכבי קולנוע, והוא דיבר עליך ועל מישהו אחר, ואז מישהו שאל, 'ומה עם ג'ורג'?' והוא אמר, 'הוא לא כוכב קולנוע'. ואז הוא ממש אמר משהו כמו, 'תנו לי שם של סרט מאז המילניום'. ואני הייתי כמו, 'מאז המילניום? זו בעצם כל הקריירה המזורגגת שלי'."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GQSpain‎‏ (@‏‎gqspain‎‏)‎‏

למרות הכעס, ג'ורג' התעקש שהם כשחקנים "ממש ברי מזל" לעבוד עם "במאים גדולים", וציין כי הבמאים והתסריט של סרט הם מה ש"שומר אותך בחיים" - לקח שלמד לאחר שכיכב ב"סרטים ממש גרועים".

בעוד שהכוכב קצת מתוסכל מקוונטין, לא היו לו אלא דברים טובים לומר על חברו הוותיק בראד, שמככב איתו בסרט הקומדיה האקשן החדש "Wolfs". ג'ורג' סיפר כיצד השניים "בודקים מה שלום השני" מדי פעם, מה שהוא חלק "חשוב" בחברות, בהתחשב בכך שהחיים יכולים להיות "מסובכים לפעמים".