מרגו רובי, הכוכבת ההוליוודית שכבשה את העולם בתפקיד ברבי, מוכיחה שגם בהריון אפשר להיראות אופנתית ומרהיבה. בחופשה רומנטית בסרדיניה, רובי נצפתה כשהיא מלטפת את בטנה ההריונית בחולצה לבנה פתוחה, מדגימה כיצד ניתן לשלב בין אלגנטיות לנוחות. האם זהו הלוק החדש של אייקון האופנה המתהווה?

מרגו רובי ההריונית נצפתה ביום שלישי מלטפת את בטנה ההריונית הגדלה בחולצה לבנה פתוחה, תוך שהיא נהנית מחופשת קיץ שמשית בסרדיניה שבאיטליה.

כוכבת "ברבי" בת ה-34 נראתה זוהרת וקורנת בחולצה החושפת את הבטן, כשיצאה לשאוף אוויר צח. מרגו ובעלה טום אקרלי מנצלים את השבועות האחרונים כזוג לפני שיקבלו את פניו של ילדם הראשון.

הזוג המאוהב נראה מאושר מתמיד בעת שטיילו בפורטו צ'רבו, אתר הנופש האיטלקי היוקרתי. בשלב מסוים, מרגו לקחה הפסקה קצרה והניחה את ידה על מותנה, בעוד בעלה טום מנציח רגעים במצלמת הטלפון שלו.

מרגו הפגינה סטייל מרשים בחליפת הלבוש השיקית שלה, כשלבשה מכנסי פשתן רפויים וסנדלים שחורים. הכוכבת שמרה על קרירות עם כובע שמש שחור צנוע, משקפי שמש גדולים אופנתיים ותיק כתף אלגנטי. בינתיים, טום נראה מרשים בחולצת טי לבנה ומכנסי צ'ינו קצרים בגוון בז', בשילוב עם סנדלים שחורים.

מספר מקורות אישרו בחודש שעבר למגזין "פיפל" כי מרגו מצפה לילדה הראשון עם טום. לאחר מכן נאמר כי בני הזוג הרגישו הקלה שחדשות ההריון יצאו לאור. מקורב אמר למגזין "פיפל": "משפחה חשובה מאוד לשניהם והם ידעו כבר בתחילת הקשר שהם רוצים מאוד להיות הורים. הם שמרו על זה בסוד במשך זמן מה, אבל שמחים שהחדשות יצאו החוצה."

הזוג נפגש בשנת 2014, התחתן ב-2016 והם שותפים להפקה במספר פרויקטים, כולל הסדרה "Dollface" של Hulu, דרך חברת ההפקה שלהם LuckyCap Entertainment. הם נפגשו בזמן העבודה על הסרט "Suite Française" ב-2013, כשהוא היה עוזר במאי והיא הייתה מול המצלמה.

"הייתי הרווקה האולטימטיבית. הרעיון של מערכות יחסים גרם לי לרצות להקיא," היא סיפרה ל"ווג" בעבר על תחילת הרומן שלהם. "ואז זה התגנב אלי. היינו חברים כל כך הרבה זמן. תמיד הייתי מאוהבת בו, אבל חשבתי, 'הוא לעולם לא יאהב אותי בחזרה. אל תהפכי את זה למוזר, מרגו. אל תהיי טיפשה ותגידי לו שאת מחבבת אותו.' ואז זה קרה, והייתי כמו, 'כמובן שאנחנו ביחד. זה הגיוני כל כך, כמו ששום דבר לא היה הגיוני לפני כן'," היא אמרה.

הזוג שומר על מערכת היחסים שלהם מחוץ לעין הציבור ברובה, ולא צעדו יחד על השטיח האדום עד 2017, כמעט שנה שלמה אחרי החתונה שלהם. אבל כשמדובר בעבודה עם טום, היא לגמרי בעניין.

"אני תומכת גדולה בעשיית עסקים עם בן הזוג שלך," היא אמרה ל"פורטר" ב-2018. "להיות נשואה זה בעצם הכי כיף בעולם, החיים נהיו הרבה יותר כיפיים איכשהו. יש לי אחריות להיות אשתו של מישהו, אני רוצה להיות טובה יותר," היא התרפקה. בני הזוג עבדו יחד על מספר פרויקטים כולל "אני, טוניה", "ציפורי טרף" ו"ברבי".

עם ההריון המתקדם והאושר הניכר על פניהם, נראה כי מרגו רובי וטום אקרלי מוכנים לפתוח פרק חדש ומרגש בחייהם. האם נזכה בקרוב לראות את התוספת החדשה למשפחת רובי-אקרלי? רק הזמן יגיד, אבל אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח!