ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שהכירו בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", חגגו אמש את נישואיהם באירוע רב-משתתפים. האירוע, שהתקיים בגן האירועים 58 בפתח תקווה, משך תשומת לב רבה, שכן מדינה שלמה חיכתה לגלות האם על אף שספיר ואברהם אף הבריזו מהחתונה של שניר עם שי לי עופרי, האם הצד השני יפתיע ויגיע לאירוע. האיחוד היה מרגש ושימח אפילו אותנו. בורגיל בחרה להחליף שלוש שמלות כלה שונות במהלך הערב, כולן בעיצובה של ג'ולי וינו.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, חתן וכלה (צילום: שלומי ביטון)
ספיר בורגיל ואברהם אקלום, חתן וכלה (צילום: שלומי ביטון)

הכוכבת האמיתית של הערב הייתה ללא ספק שמלת הכלה - או יותר נכון, שמלות הכלה. ספיר בחרה להחליף לא פחות משלוש שמלות במהלך האירוע, כל אחת מהן מספרת סיפור אופנתי משלה ומשקפת פן אחר באישיותה של הכלה המאושרת.

השמלה הראשונה, אותה לבשה ספיר בטקס החופה, הייתה הגשמת חלום ילדות. "מאז שאני ילדה דמיינתי ששמלת הכלה שלי תהיה שמלה ארוכה, עם שובל ארוך כמו של נסיכת דיסני," שיתפה ספיר. המעצבת ג'ולי וינו הצליחה לתרגם את החלום הזה למציאות מרהיבה. השמלה הקלאסית והאלגנטית כללה שובל ארוך וגלימת פפיון ענקית, שהעניקו לספיר מראה מלכותי ובלתי נשכח.

לאחר הטקס, החליפה ספיר לשמלה שנייה, שונה לחלוטין באופייה. "ביקשתי מג'ולי משהו אחר," הסבירה ספיר. "שהצבע יהיה בהיר אבל לא לבן שלג כמו שמלת כלה קלאסית. שיהיה לי נוח להסתובב בה, לנשום בתוכה ולרקוד איתה." התוצאה הייתה שמלה בגווני פודרה עם מחוך קטן, חצאית טול משי ושסע עמוק, בהשראת הסגנון של שרה ג'סיקה פרקר ב"סקס והעיר הגדולה". שמלה זו שיקפה את הצד השובב והנועז יותר של ספיר, תוך שמירה על נוחות מרבית.

ספיר בורגיל בשמלה שנייה (צילום: עדי אורני)
ספיר בורגיל בשמלה שנייה (צילום: עדי אורני)

לקראת סוף הערב, הפתיעה ספיר את האורחים בשמלה שלישית - שמלת מיני מחורזת עם נצנוץ עדין. שמלה זו נועדה לאפשר לכלה להשתולל ברחבת הריקודים בנוחות מרבית, תוך שמירה על מראה מוקפד ומרהיב.

ג'ולי וינו, מעצבת שמלות הכלה, שיתפה את תהליך היצירה: "ספיר הגיעה אליי עם חלום להיראות כמו נסיכה. היה חשוב לה שהשמלה הראשונה תהיה בהשראת נסיכת דיסני, לכן עיצבתי לה שמלה מאוד קלאסית ואלגנטית עם שובל ארוך. כדי להקפיץ את הדגם, הוספתי לה גלימת פפיון ענק עם שובל ארוך. לשמלה השנייה, ספיר ביקשה משהו יותר נועז ונוח, אז הלכתי על סגנון של שרה ג'סיקה פרקר מ'סקס והעיר הגדולה' - זה היה שונה, שובב ונוח, וספיר התלהבה מזה. השמלה השלישית הייתה מיני מתחרה עדינה עם נצנוץ עדין, עדיין נוחה מאוד, מחמיאה וקלילה כדי שספיר תוכל להשתולל ברחבה עם האורחים."

השמלה השלישית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
השמלה השלישית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חתונתם של ספיר ואברהם הוכיחה כי אירוע חתונה יכול להיות הרבה יותר מסתם חגיגה - הוא יכול להיות במה לביטוי אופנתי, אישי ויצירתי. עם שלוש שמלות מרהיבות, כל אחת מספרת סיפור משלה, ספיר בורגיל הפכה את חתונתה לא רק לחגיגת אהבה, אלא גם למופע אופנה בלתי נשכח.