בלייק לייבלי הציגה מראה זוהר וטבעי במיוחד, בערב הבכורה לסרט שלה, שנערך החודש. המראה הטבעי הנהדר שלה, מסכם בערב אחד את הטרנד השולט בהוליווד: טיפולים אסתטיים במראה טבעי, שלא פוגעים או משנים את המראה הבסיסי אלא גורמים לגוף לתפעל את עצמו באופן טבעי ללא ניתוחים.

סלבריטאי הוליווד הם הראשונים לאמץ טיפולי יופי ואסתטיקה, והם מצעידים אחריהם את הטרנדים בטיפולי אנטי-אייג'ינג של ימינו. לאחרונה התפשט בהוליווד טרנד של טיפולים אסתטיים מתקדמים, הפועלים על ידי גירוי רגנרטיבי, שגורם לגוף לייצר קולגן ואלסטין, להשגת גמישות, מיצוק ומראה זוהר, ללא ניתוח. מפורסמים וידוענים רבים, הבינו את הקונספט! תראו למשל את בלייק לייבלי, תמיד נראתה יפה, אבל רק חדי העין יבחינו אילו שינויים אסתטיים משמעותיים היא עברה. השינויים לא בוצעו על שולחן המנתחים אלא מדובר בטיפולים מזעריים המשדרגים מאוד את הלוק הכללי. 

בלייק לייבלי (צילום: Jeff Spicer/Getty Images for Sony Pictures)
בלייק לייבלי (צילום: Jeff Spicer/Getty Images for Sony Pictures)

הטרנדים מתחלפים או עוברים אבולוציה, וכך, תחת הטרנד העכשווי, כבר לא מתאים לסלבריטאי הוליווד להיראות לכאורה מטופחים ועשויים מדי כפי שהיה נהוג שנים רבות. 

קבלו את 5 הטיפולים שמככבים בקרב סלבריטאי הוליווד. המשותף לכולם: הם משמרים את המראה הטבעי, מבלי לשנות את מבנה הפנים או הגוף. מבוססי טכנולוגיות מתקדמות במטרה לגרום לגוף לשפעל את עצמו, לייצר קולגן ואלסטין בדרך אל המיצוק במראה טבעי. לרוב יתבצעו הטיפולים באמצעות מכשור מבוסס אנרגיה: גלי רדיו, לייזר, אולטרה סאונד ומיקרו נידלינג. אליהם נלוות הזרקות עדינות של ביו-סטימולטורים עדינים להשגת המראה האופטימלי הטבעי.

מורפאוס 8 לעיצוב הגוף – כולם מדברים עליו – קים קרדשיאן הייתה שם קודם!  

הראשונה שהכריזה שמדובר בטיפול אשר "משנה את כללי המשחק" היא לא אחרת מאשר קים קרדשיאן. מורפאוס 8 היא המצאה ישראלית שכבשה את העולם. טיפול המשלב טכנולוגיית גלי רדיו ומיקרו מחטים ייחודיות, החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות השונות של העור. התוצאה: עור מתוח יותר, זוהר, קורן ומוצק – הכל במראה טבעי !.  

גרסת הפנים – תתאים לטיפול באזורי העיניים, המצח, הלחיים, קו הלסת, צוואר והמחשוף. Morpheus8 מתאים גם לטיפול בצלקות אקנה. גרסת טיפולי הגוף - מאפשרת טיפול באזורי גוף שונים שלא ניתן היה לטפל בהם עד כה ללא ניתוח - בטן, זרועות, ברכיים וישבן. באזורים הללו ניתן לטפל בהצלחה בסימני מתיחה ובצלוליט. להשגת תוצאה אופטימלית, מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך התוצאה נראית לעין כבר אחרי הטיפול הראשון.
קים קרדשיאן ידועה כמי שחושפת את חייה ומשתפת ללא בעיה את הטיפולים אותם עוברת, היא חושפת בקלות רבה גם את התחלואות שלה אבל בעיקר את טיפולי היופי אותם היא עוברת. אם נשים לב לבטן השטוחה והמוצקה שלה, נבין שהיא עבדה על זה קשה, או שבחרה את הטיפול הנכון. "זה מעט כואב אבל שווה את התוצאה", סיכמה קימי בסטורי שלה! אנרגיית גלי רדיו RF יחד עם מיקרו-מחטים, אשר החודרות באופן מינימלי לעור ובכך מעודדות את יצור הקולגן הטבעי ואת תהליך המיצוק. הטיפול הוכח מדעית כבונה קולגן, מחדש וממצק. 

קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טיפול EXILIS – גלי רדיו ואולטרה סאונד למיצוק העור!

ושוב, הטיפול שנחשף על ידי הרופא שמטפל בקים קרדשיאן, הפך לפופולרי וגרר אחריו עורכות ביוטי ברחבי העולם, להתנסות בו כדי לזכות במראה פנים כמו של קימי. מתוח, מוצק, ועם לחיים שובבות. מדובר בטיפול אשר בישראל מתבצע במרכז הרפואי אסתטי VIV, והוא פועל באמצעות גלי רדיו וגלי אולטרה סאונד יחד. 
בטיפול שאורך כשעה בלבד, מבצעים חימום הרקמה עד לעומק 3 מ"מ, במטרה לעודד את הגוף לייצר קולגן ואלסטין באופן טבעי. גלי הרדיו מחממות את הרקמה, וגלי האולטרה סאונד ממצקים ומותחים את העור. 
את הטיפול מתחילים באזור הצוואר, עולים אט אט לאזור סנטר ושפתיים, אח"כ לחיים ומרכז הפנים, באזור העיניים עוברים את הטיפול יחסית מרחוק ובעדינות (בשל עובי עור דק ועדין באזור) ומסיימים בחלק העליון של המצח עד קו השיער. 

איזמל OUT: הרמת פנים הוליוודית סטייל אווה מנדז  

הטיפול הטרנדי של הרמת פנים עם חוטים מהדור החדש עושה קאמבק בהוליווד! ישנן השערות רבות לגבי הסלבריטאים אשר ניסו את טיפול הרמת הפנים בעזרת חוט האפטוס, שהוא טיפול לא פולשני. ההליך הכולל חוטים נספגים אשר "מושחלים" דרך העור ומהודקים כדי לספק הרמה עדינה. לא להתבלבל: למרות שזה לא ניתוח מתיחת פנים קלאסי, מדובר בתוצאה שהיא  שיפור ניכר במראה טבעי . זהו הדור החדש של עיצוב והרמת פנים!  

View this post on Instagram

A post shared by Eva Mendes (@evamendes)

כבר לפני מספר שנים אווה מנדז השחקנית לא בחלה ושיתפה בזמן אמת בו היא עוברת הליך של הרמת פנים באמצעות חוטים שהושתלו בפניה התחתונות ובקו הלסת. גם הדוכסית מיורק שרה פרגוסון, לאחר שטענה כי היא עדיין לא מוכנה למתיחת פנים מלאה, ולאחר  שניסתה בוטוקס, חומרי מילוי ומזותרפיה, הרופא שלה המליץ ​​על הרמת חוטים כדי לעורר קולגן, סיפרה הדוכסית בת ה-64. אכן, חוטי APTOS מהדור החדש מכילים לראשונה גם חומצה היאלורונית. זו עליית מדרגה, הם כבר לא חוטי הרמה בלבד. תוספת החומצה ההיאלורונית הינה מהפכנית וייחודית לחוטי APTOS בלבד, והם מוגנים בפטנט. התוצאה המתקבלת תהיה הרמה ועיצוב הפנים וגם טיפול לשיפור במרקם העור. תוך שבוע התוצאה תציג עור זוהר וזאת כתוצאה מהחומצה ההיאלורונית, אשר נמשכת גם לטווח הארוך, לצד הרמת פנים מהאפקט של החוטים עצמם.    

הבחירה של קורטני קוקס

אם זה טוב לקורטני קוקס החברה שלנו מחברים, זה בטוח טוב לנו. זה לא סוד שקורטני הפכה לפרזנטורית של "דרמלוג'יקה" אחרי שכולם ראו שהיא מכורה לתכשירי המותג והם נמצאים דרך קבע אצלה באמבטיה. דרמלוג'יקה מותג הפרימיום לבריאות העור והמותג המוביל את מכוני הקוסמטיקה, מאפשר עליית מדרגה בטיפול קוסמטי עם הטיפול החדש:  LUMINFUSION TREATMENT - טיפול מהמתקדמים והיוקרתיים ביותר, לצמצום סימני הזדקנות מוקדמת בעור, לטיפול בפיגמנטציה בעור, להעצמת התוצאות הטיפוליות ולהשגת עור קורן.
קורטני כבר עשתה טעויות אסתטיות בעבר ואף הועלתה לא אחת על מוקד הביקורות בהוליווד והצהובונים, בשל אותם טיפולים אשר עברה והותירו את פניה בנראות מאוד שונה ומעוותת ולא משתמעת לשתי פנים. היא בעצמה הביעה חרטה והבינה את הקוד החדש, של שמירה על המראה הטבעי מבלי לשנות את ההבעה ואת הפרופורציה בפנים. לאחרונה אנו רואים אותה כבר חוזרת לעצמה ועדיין נראית נפלא. 

קורטני קוקס (צילום: רויטרס)
קורטני קוקס (צילום: רויטרס)

מהלך הטיפול דורש ניקוי עמוק של העור ולאחריו פילינג רטינול וחומצות. לאחר מכן, הטיפול משלב PRO PEN בטכנולוגיית "ננו פיוזן" על מנת להחדיר לעומק העור  את המרכיבים הפעילים לתוך רקמת העור ולחיזוק הפילינג. הטיפול נתמך בתאורת LED אדומה ושימוש במסכה מיוחדת אשר מאיצה את  ייצור הקולגן והאלסטין, שיקום והחלמתו של העור. הטיפול אינו כואב ואינו מונע מהמטופל לחזור מיד לשגרת היום, אבל לא יהיה מי שיעבור ליד ולא יבחין בעור זוהר וקורן. מאז ומעולם, דרמלוגי'קה הנו מותג פופולרי ואהוב ע"י סלבריטאים בארץ ובעולם, ולא בכדי מותג זה  קיים כבר משנת 1986 כי מי שמתחיל, מתמכר! תשאלו את קוקס. 

כוכב וותיק בשמי הוליווד: אולטרה-סאונד ממוקד

מגזין ELLE היוקרתי מדווח שאחד ההליכים הכי מבוקשים בבברלי הילס הוא אולטרה סאונד ממוקד. הוא אמנם טיפול יחסית ותיק, אבל פריחתו מחודשת לאחרונה והוא פופולרי בקרב סלבריטאי הוליווד. מיועד להרמת עור נפול ורפוי באזורי הגוף השונים, ובעיקר פופולרי לטיפול בצוואר, שנחשב לאתגר טיפולי.
ULTHERAPY – הטיפול הנחשק בקטגוריה זו, מבצע הרמה ומתיחה באופן לא פולשני ובטיפול אחד בלבד. הוא מבוסס על אולטרסאונד ממוקד, בעל אישור FDA המספק פתרון יעיל לטיפול באזור הצוואר, המחשוף והפנים, מבלי לעבור ניתוח או טיפול פולשני. רבים הכוכבים שנעזרו בו אולם בשל הקושי להבחין בכך, הם נמנעים מלשתף את הטיפול.