ונציה רועשת: אנג'לינה ג'ולי נחתה בעיר התעלות והביאה איתה משב רוח של זוהר הוליוודי. הכוכבת בת ה-49 הגיעה לפסטיבל הסרטים היוקרתי כשהיא לבושה בשמלת שיפון חומה מדהימה, שהפכה את הופעתה לאירוע אופנה בפני עצמו. בואו נצלול לפרטי הלוק המושלם של ג'ולי ונגלה מה צפוי לה בהמשך הפסטיבל.

אנג'לינה ג'ולי (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

אנג'לינה ג'ולי נראתה כמו כוכבת אמיתית כשהגיעה במעבורת למלון אקסלסיור לרגל פסטיבל הסרטים של ונציה ביום חמישי. השחקנית ההוליוודית בת ה-49 הגיעה לעיר כדי לקדם את סרטה החדש, "מריה", שיוקרן בבכורה עולמית הערב (ה׳).

ג'ולי הפגינה אלגנטיות מושלמת בשמלת שיפון חומה מרהיבה, שבמרכזה תפירת איקס מורכבת בצורת יהלום. היא השלימה את המראה עם נעליים תואמות ומשקפי שמש אופנתיים, כשהיא מנופפת למעריצים בעודה יוצאת מהסירה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎hola.com México‎‏ (@‏‎hola_mx‎‏)‎‏

הכוכבת הגיעה לוונציה מוקדם יותר השבוע לקראת הבכורה של "מריה", סרט דרמה ביוגרפי על חייה של זמרת האופרה המפורסמת מריה קאלאס. הסרט בבימויו של פבלו לוריין ובהפקת פרימנטל, ג'ולי מככבת בתפקיד הראשי לצד ולריה גולינו כאחותה יאקינתי והשחקן הטורקי האלוק בילגינר בתפקיד אריסטו אונאסיס.

אנג'לינה ג'ולי (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

"אני מתייחסת ברצינות רבה לאחריות כלפי חייה ומורשתה של מריה", סיפרה ג'ולי. "אתן את כל כולי כדי לעמוד באתגר". היא הוסיפה כי היא מעריצה מזה זמן רב את הבמאי פבלו, ואמרה: "לקבל הזדמנות לספר עוד מסיפורה של מריה איתו, ועם תסריט של סטיבן נייט, זה חלום שמתגשם".

ג'ולי זכתה ללבוש בסרט חלק מבגדיה האמיתיים של קאלאס, כולל פריטי פרווה וינטג' מהאוסף של מסימו קנטיני פריני. זו אינה הפעם הראשונה שהשחקנית מגלמת דמויות אמיתיות: ב-1998 היא כיכבה בתפקיד הדוגמנית הטרגית ג'יה קרנג'י בסרט "ג'יה", וב-2007 גילמה את מריאן פרל בסרט "לב אמיץ".

הבמאי לוריין, הידוע בסרטים הביוגרפיים "ג'קי" (על ג'קי קנדי) ו"ספנסר" (על הנסיכה דיאנה), אמר: "ההזדמנות לשלב את שתי התשוקות העמוקות והאישיות ביותר שלי, קולנוע ואופרה, היא חלום שהתגשם. לעשות זאת עם אנג'לינה, אמנית אמיצה וסקרנית באופן יוצא דופן, היא הזדמנות מרתקת. מתנה אמיתית" כך לפי המגזין הבריטי ה׳דיילי מייל׳. 

מריה קאלאס חיה בין השנים 1923-1977. היא נולדה בארצות הברית למשפחה ממוצא יווני והתאמנה ביוון ובאיטליה. היא הייתה ידועה לא רק בזכות קולה המדהים, שהפך אותה לאחת מזמרות האופרה הגדולות של המאה ה-20, אלא גם בזכות יופייה המרשים שהציב אותה במרכז תשומת הלב הציבורית. הסרט יכסה את סיפור חייה ויסתיים במותה הטרגי בפריז, לאחר שסבלה מבעיות ראייה שהותירו אותה כמעט עיוורת.

עם הופעתה המרשימה בוונציה, אנג'לינה ג'ולי מוכיחה שוב כי היא לא רק שחקנית מוכשרת, אלא גם אייקון אופנה בזכות עצמה. המראה האלגנטי והמתוחכם שלה משקף את הקסם והמסתורין של הדמות אותה היא מגלמת, ומעורר ציפייה רבה לקראת הסרט החדש. נראה כי ג'ולי, בדומה לקאלאס, ממשיכה לרתק את הקהל לא רק בכישרונה המשחקי, אלא גם בנוכחותה הכובשת והסגנון האופנתי הייחודי שלה.