עולם האופנה והיופי רועש וגועש: ריהאנה, הכוכבת הבינלאומית בת ה-36, נבחרה להחליף את שארליז ת'רון כפרזנטורית של בושם J'Adore מבית דיור. בקמפיין מרהיב עין שצולם בארמון ורסאי, ריהאנה מציגה את הפן הנוצץ והמלכותי שלה, ומבטיחה להפוך את החלומות למציאות. האם המהלך הנועז של דיור יצליח לרענן את המותג הוותיק ולכבוש את לבבות הצרכנים הצעירים?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎badgalriri‎‏ (@‏‎badgalriri‎‏)‎‏

בסרטון הפרסומת החדש, שאורכו דקה, ריהאנה מתגלה כאלה מוזהבת השולטת בארמון ורסאי המפואר. לבושה בשמלת קורסט נוצצת ונועלת עקבים גבוהים, שנבחרו בקפידה על ידי מנהלת הקריאייטיב של דיור, מריה גרציה קיורי, הזמרת הבהאמית מפגינה נוכחות מסעירה ובלתי נשכחת.

ברגע מרגש במיוחד, ריהאנה פושטת גלימה שקופה תוך כדי הליכה באולם המראות המפורסם של הארמון. בסצנה אחרת, הזוכה בתשעה פרסי גראמי ניצבת במרפסת ומשקיפה על אלפי הדונמים של הגנים המפוארים, כשברקע מתנגן השיר שלה "Love on the Brain" משנת 2016.

מעניין לציין כי ריהאנה עוטה פאה בלונדינית ארוכה, דומה לזו שלבשה באירוע של Fenty Beauty בלוס אנג'לס ב-26 באפריל. בסיום הפרסומת, הכוכבת מצהירה: "החלומות שלך. הפכי אותם למציאות." משפט זה מהדהד את הרוח החדשה והשאפתנית שריהאנה מביאה למותג.

הקמפיין החדש מאחד מחדש את ריהאנה עם הצלם המפורסם סטיבן קליין, שביים אותה בקמפיין "Secret Garden" של דיור ב-2015. בראיון ל-ELLE UK, ריהאנה שיתפה: "אני תמיד נהנית לעבוד עם סטיבן. למרות כל הישגיו, עדיין יש לו תשוקה אמיתית, טהורה וילדותית לאמנות שלו. זו שמחה כל כך לעבוד עם אמנים כמוהו!"

J'Adore Dior, שהושק לראשונה ב-1995, מתאפיין בניחוח המשלב פריחת תפוז, יסמין גרנדיפלורום וורד סנטיפוליה. ריהאנה חשפה קשר אישי לבושם: "תמיד אהבתי את הבושם הזה. אמי עבדה בחנות בשמים והייתה מביאה הביתה דוגמיות כשהן כמעט ריקות. תמיד היה בקבוק של J'Adore בבית."

ריהאנה בקמפיין לדיור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ריהאנה בקמפיין לדיור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המהלך של דיור להחליף את שארליז ת'רון, בת ה-49, שהייתה הפנים של J'Adore מאז 2004, מסמן שינוי משמעותי בגישת המותג. ת'רון, לפי הדיווחים, עברה לתפקיד שגרירה של מחלקות התכשיטים והסטייל של הבית האופנתי.

השאלה הגדולה היא: האם ריהאנה, עם הקריירה המגוונת שלה כזמרת, יזמית ואייקון אופנה, תצליח להפיח רוח חדשה במותג הוותיק? האם הקהל הצעיר יתחבר לגרסה המחודשת של J'Adore? רק הזמן יגיד, אבל דבר אחד בטוח - עם ריהאנה בתמונה, הריח של ההצלחה כבר באוויר.