כשמדובר בשילוב בין אופנה לכדורגל, שונית חמד יודעת בדיוק איך לכבוש את היציע. הדוגמנית והיוצרת המוכשרת תפסה את תשומת לבנו לאחרונה באצטדיון האמירויות של ארסנל בלונדון, שם הופיעה בלוק מוקפד שהוכיח כי אפשר להיראות אופנתי גם במגרש הכדורגל. בזמן שבעלה, תומר חמד, חוזר לבית השני שלו בברייטון לתפקיד מקצועי, שונית ממשיכה להוביל בחזית האופנה עם סטייל שמשלב אלגנטיות וספורטיביות.

הלוק המנצח:
במרכז המראה המושלם של שונית עומד הבלייזר המחויט בגזרה אוברסייזית בגוון חום אפרפר, שמחירו 299 ש"ח בלבד. הבלייזר, בעל גזרה מעט רחבה, משלב כפתורים בשרוולים וסגירת כפתור קדמי, מה שמעניק לו מראה אלגנטי ועדכני.

שונית חמד (צילום: אינסטגרם)
שונית חמד (צילום: אינסטגרם)

שונית הצליחה לשלב את הבלייזר האלגנטי בלוק קז'ואל-ספורטיבי מנצח. היא צירפה אליו ג'ינס, שמוסיף נגיעה יומיומית ונוחה, וכובע מצחייה שמשלים את המראה הספורטיבי ומתאים בול לאווירת האצטדיון. התוצאה היא שילוב מושלם בין אופנה גבוהה לסטייל רחוב, שמתאים בדיוק לאירוע ספורטיבי כמו משחק כדורגל.

שונית ותומר חמד (צילום: אינסטגרם)
שונית ותומר חמד (צילום: אינסטגרם)

המותג מאחורי הלוק:
הבלייזר המדובר הוא חלק מקולקציית החורף החדשה של מותג האופנה "מיס נורי", שהוקם על ידי אלינור ברוך יושע. המותג, שידוע בעיצוביו העדכניים ובמחיריו השווים לכל כיס, הפתיע לאחרונה עם השקת קולקציית בגדי ערב חדשה ומרגשת.

מיס נורי (צילום: אתר רשמי)
מיס נורי (צילום: אתר רשמי)

קולקציית הערב החדשה:
הקולקציה החדשה של "מיס נורי" מציגה מגוון רחב של פריטים אופנתיים לערב, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה, ספיר נרקיס. הקולקציה כוללת שמלות ערב מרהיבות, חולצות אלגנטיות ואוברולים אופנתיים. הצבעים השולטים בקולקציה הם שחור, לבן ואדום, לצד שמלה בהדפס מנומר טרנדי שכבר הפכה ללהיט.

״מיס נורי״: קולקציית ערב (צילום: הילה חן)
״מיס נורי״: קולקציית ערב (צילום: הילה חן)

לצד הבגדים, הקולקציה מציעה גם אקססוריז משלימים כמו תכשיטי זהב, תיקי ערב קטנים ונעלי עקב מעוצבות. כל הפריטים זמינים בלעדית באתר האינטרנט של המותג.

מה שהופך את הקולקציה למיוחדת במיוחד הוא טווח המידות הרחב, מ-XS ועד 3XL, המאפשר לכל אישה למצוא את הפריט המושלם עבורה. המחירים נעים בין 129 ש"ח ל-309 ש"ח לפריט, מה שהופך את הקולקציה לנגישה ומשתלמת במיוחד.

״מיס נורי״: קולקציית ערב (צילום: הילה חן)
״מיס נורי״: קולקציית ערב (צילום: הילה חן)

הלוק של שונית חמד באצטדיון של ארסנל מוכיח שאפשר להיראות אופנתי ומסוגנן גם באירועי ספורט. עם שילוב מנצח של בלייזר אלגנטי, ג'ינס קז'ואל וכובע ספורטיבי, היא מדגימה איך אפשר ליצור מראה שהוא גם אופנתי וגם מתאים לאווירה. והכי טוב? עם מחירים כמו של "מיס נורי", כולנו יכולים להרשות לעצמנו סטייל ברמות כאלה. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים למשחק, אל תשכחו - אפשר להיות אוהדים נלהבים ואופנתיים באותה מידה!