אמש (רביעי) הסתיימה בזוהר ובדרמה העונה השביעית של "רוקדים עם כוכבים". בערב גמר מרגש ומלא תהפוכות, זכו דור הררי וג'וליה שחר בתואר הנכסף, לאחר תחרות צמודה עם יתר הזוגות. למרות האתגרים הרבים שליוו את העונה, כולל פציעות של מתמודדים והמציאות המורכבת מחוץ לאולפן, הצליחה התוכנית להביא רגעים של שמחה ואסקפיזם לצופים בבית.

דור וג'וליה זוכים ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: אורטל דהן)
דור וג'וליה זוכים ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: אורטל דהן)

במרכז הערב המרהיב עמדה המנחה לוסי איוב, שלא רק הובילה את האירוע בחן ובמקצועיות, אלא גם כבשה את המסך בלוק בלתי נשכח. לוסי הדהימה בשמלת משי אדומה מרהיבה בעיצובו של ויוי בלאיש, שהפכה לכוכבת האמיתית של הערב המרגש. השמלה, המשלבת אנרגיה וחושניות, לוותה באביזרים יוקרתיים שהשלימו את המראה המושלם.
לוסי איוב (צילום: יחצ)
לוסי איוב (צילום: יחצ)

לוסי איוב הדהימה אותנו אמש בשמלת משי אדומה מרהיבה בעיצובו של ויוי בלאיש בגמר "רוקדים עם כוכבים". השמלה, המשלבת אנרגיה וחושניות, הפכה לכוכבת האמיתית של הערב המרגש, כשהיא מלווה באביזרים יוקרתיים שהשלימו את המראה המושלם.

לוסי איוב סיפקה את אחד הרגעים הטלוויזוניים המביכים של העונה

בערב גמר עוצר נשימה של "רוקדים עם כוכבים", לוסי איוב לא רק הנחתה בכישרון - היא גם כבשה את המסך בלוק בלתי נשכח. השמלה האדומה המרהיבה שלבשה, פרי עיצובו של ויוי בלאיש, הייתה יותר מסתם בגד; היא הייתה הצהרה של עוצמה, אלגנטיות וביטחון עצמי.

לוסי איוב (צילום: יחצ)
לוסי איוב (צילום: יחצ)

אדום לוהט על הבמה
השמלה, עשויה משי קרפ ואורגנזה משי, שילבה בין אנרגיה סוערת לרומנטיות נוגעת ללב. הצבע האדום העז, בשילוב עם החומרים הקלילים, העניק לשמלה תנועה דינמית וחושנית שהתאימה בדיוק לאווירת הערב. המחשוף הנועז בחלק העליון של השמלה הוסיף נגיעה של תעוזה, בעוד שהחצאית הנשפכת יצרה מראה מלכותי ומרשים.

ויוי בלאיש, המעצב מאחורי היצירה, שיתף את חזונו: "רציתי לעשות שמלה בצבע חזק, שתעביר תחושה של אנרגיה גבוהה ויחד עם זאת רומנטיות... אדום היה הצבע המדויק ללוסי לגמר." ואכן, הבחירה הוכיחה את עצמה כמושלמת.

השמלה שעיצב ויוי בלאיש ללוסי איוב (צילום: יחצ)
השמלה שעיצב ויוי בלאיש ללוסי איוב (צילום: יחצ)

תכשיטים שגונבים את ההצגה
הסטייליסטית המוכשרת סיון חימי השלימה את המראה המרהיב של לוסי עם תוספות יוקרתיות שהעצימו את הופעתה. במרכז תשומת הלב עמדו עגילי PALMA מהקולקציה של GIORGIO B, מותג הבוטיק היוקרתי של ג'ורג'יו בולגרי, נכדו של מייסד בית האופנה המפורסם בולגרי. 

העגילים, בהשראת עלי דקל ענקיים, עשויים זהב ומעוצבים על ידי פדני. הם לא רק השלימו את המראה האלגנטי, אלא גם הוסיפו נגיעה של יוקרה ותחכום שהתאימה בדיוק לאווירת הערב החגיגי.

העגילים שענדה לוסי בערב הגמר (צילום: יחצ)
העגילים שענדה לוסי בערב הגמר (צילום: יחצ)

השלמת המראה
לוסי השלימה את המראה עם תסרוקת אסופה ואלגנטית שהדגישה את פניה היפות, ואיפור טבעי שהתמקד בעיניים ושפתיים בגוון ורוד עדין. השילוב בין השמלה האדומה הדרמטית לבין העגילים המרשימים יצר מראה מאוזן ומרהיב שהתאים בדיוק לאופי התוכנית ולאישיותה הקורנת של לוסי.

לוסי איוב (צילום: יחצ)
לוסי איוב (צילום: יחצ)

גמר "רוקדים עם כוכבים" התקיים אמש בצל המלחמה, והצליח להביא רגעים של שמחה ואסקפיזם לצופים בבית. דור הררי וג'וליה שחר זכו בתואר המנצחים, אך כל המשתתפים הפגינו כוח וחוסן נפשי מרשימים. רבים מהרקדנים התמודדו עם פציעות לאורך העונה, וחלקם אף נאלצו להתגבר על כאבים ממש עד הרגע האחרון לפני העלייה לבמה.

לוסי איוב, במקצועיותה הרבה, הצליחה להנחות את הערב ברגישות ובחן, כשהיא מאזנת בין הדרמה של התחרות לבין המציאות המורכבת מחוץ לאולפן. השמלה האדומה שלה לא הייתה רק פריט אופנה מרהיב, אלא גם סמל לתשוקה לחיים ולאופטימיות שהתוכנית הצליחה להביא לצופים בתקופה מאתגרת.