טיילור סוויפט שוב מוכיחה שהיא מלכת האופנה הנגישה. הכוכבת הבינלאומית הגיעה לטורניר הטניס US Open ביום ראשון האחרון, וגנבה את ההצגה בשמלת משבצות אדומה-לבנה מהממת. אבל מה שבאמת הפתיע את כולם היה המחיר: פחות מ-1,000 ש"ח! שאצל כוכבות ברמה כמו שלה זה באמת נדיר לראות ואפילו ניתן לעצמנו לומר כי זה ריגש אותנו. 

השמלה, מבית המותג האמריקאי Reformation, היא דוגמה מושלמת לטעם המדויק של סוויפט. היא משלבת מראה קלאסי עם טוויסט מודרני, בדיוק כמו המוזיקה שלה. הבחירה בשמלה הזו מוכיחה שוב שסוויפט יודעת איך לשלב בין אופנה גבוהה לפריטים ברי השגה, ובכך מקרבת את עצמה לקהל המעריצים שלה.

טיילור סוויפט, טרוויס קלסי (צילום: Jamie Squire/Getty Images)
טיילור סוויפט, טרוויס קלסי (צילום: Jamie Squire/Getty Images)

אבל רגע, מה עם החבר הלוהט, טרוויס קלסי? ובכן, נראה שהשניים החליטו לשחק משחק תיאום מושלם. קלסי הגיע לאירוע כשהוא לבוש מכף רגל ועד ראש בגוצ'י - כובע דלי, קרדיגן וחולצת פולו, כולם עם הפסים האדומים והירוקים המזוהים עם המותג היוקרתי. זה אולי לא זול כמו השמלה של סוויפט, אבל היי, מי סופר כשמדובר באהבה?

הזוג המדובר ביותר בהוליווד לא הסתפק רק בבגדים. סוויפט השלימה את המראה עם משקפי שמש חתוליים מגניבים, תיק גוצ'י ג'קי (כן, עוד גוצ'י!), וכמובן - השפתון האדום המפורסם שלה. קלסי, מצדו, הוסיף מכנסיים קצרים לבנים של גוצ'י, כי למה לא?

אבל חכו, זה לא נגמר כאן! מסתבר שהסוף שבוע הזה היה ממש עמוס בשביל הזוג הלוהט. רק יום לפני כן, הם נצפו אוכלים פיצה בברוקלין, כשסוויפט לובשת מגפיים סתוויים וחליפה אוברסייז, וקלסי בוחר בלוק מונוכרומטי מפוספס. ואם זה לא מספיק, הם אפילו הספיקו להיות זוג בחתונה באולפני Electric Lady, כשסוויפט מדהימה בשמלת Zimmerman פרחונית וקלסי אלגנטי בחליפה כהה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Splash News‎‏ (@‏‎splashnews‎‏)‎‏

נראה שסוויפט נכנסת לעידן חדש באופנה שלה - כזה שמשלב בין הסגנון האישי שלה לבין תיאום מושלם עם בן הזוג. האם זה אומר שנראה יותר ויותר הופעות מתואמות של השניים? ומה זה אומר על מצב היחסים שלהם? 

טיילור סוויפט, טרוויס קלסי (צילום: Jamie Squire/Getty Images)
טיילור סוויפט, טרוויס קלסי (צילום: Jamie Squire/Getty Images)

אחד הדברים המעניינים הוא שסוויפט, שידועה ביצירת "תקופות" אסתטיות שונות בקריירה שלה, נראית כאילו היא מתחילה תקופה חדשה - אחת שהיא יותר שיתופית ומשפחתית. האם זה רמז למוזיקה חדשה בדרך? או אולי לשלב חדש בחייה האישיים?

בכל מקרה, דבר אחד בטוח - טיילור סוויפט ממשיכה להוכיח שהיא לא רק מלכת הפופ, אלא גם מלכת האופנה הנגישה. אז בפעם הבאה שאתם רוצים להתלבש כמו כוכבת, זכרו - לפעמים כל מה שצריך זה שמלת משבצות פשוטה ומעט בטחון עצמי. אה, וחבר ספורטאי מצליח לא מזיק...