בעולם שלנו, לפעמים קשה להבחין בין מה שנראה לעין למה שבאמת מתרחש מאחורי הקלעים. עדן פינס, הדוגמנית הישראלית המצליחה, מוכיחה שוב שהיא יודעת איך למשוך את תשומת הלב - הפעם עם סרטון טיקטוק מהפנט שחושף את הדגם החדש של Miu Miu לסתיו 2025. אבל בזמן שהעיניים שלנו מרותקות למשקפיים המרהיבים, הלבבות שלנו סקרנים לגבי משהו אחר לגמרי - הקשר המסתורי בינה לבין הזמר אושר כהן.

האם אושר כהן ועדן פינס ביחד? היא מגיבה לראשונה: "אנחנו כל הזמן ביחד"

עדן פינס, אושר כהן (צילום: רפי דלויה,שי כהן ארבל)
עדן פינס, אושר כהן (צילום: רפי דלויה,שי כהן ארבל)

פינס, בת ה-27, ידועה ביכולתה לשלב בין עולם האופנה הגבוהה לבין הרשתות החברתיות בצורה מושלמת. הסרטון האחרון שלה בטיקטוק הוא דוגמה מצוינת לכך. בסרטון, פינס נראית כשהיא עוטה את הדגם החדש של Miu Miu - משקפי שמש אלגנטיים ונועזים שמשלבים קלאסיקה עם מודרניות. הדגם, שצפוי להיות להיט בסתיו הקרוב, מוצג בצורה מרהיבה על ידי פינס, שמדגימה איך פריט אופנה אחד יכול להפוך כל הופעה למושלמת.

עדן פינס עם משקפיים של מיו מיו (צילום :טיקטוק)

אבל בזמן שהמשקפיים של Miu Miu גורמים לנו להסתנוור, יש משהו אחר שמושך את תשומת הלב של המעריצים - הקשר המתפתח בין עדן לבין אושר כהן, הזמר המוכשר בן ה-25. השניים נצפו לאחרונה מבלים יחד במספר הזדמנויות, מה שהצית שמועות רבות ברשת. מהאפטר פארטי אחרי ההופעה של כהן בפארק הירקון ועד למסיבת הבריכה של אלין כהן, נראה שהשניים בלתי נפרדים.

עדן פינס בתצוגה של טרמינל X וצ'יטוס (צילום: דימה טליאנסקי)
עדן פינס בתצוגה של טרמינל X וצ'יטוס (צילום: דימה טליאנסקי)

אך למרות הנראות הגבוהה שלהם יחד, טרם ברור מה בדיוק טיב היחסים ביניהם. האם מדובר בחברות קרובה או שמא יש כאן רומן מתפתח? התגובות החמות של אושר לתמונותיה של עדן ברשתות החברתיות - כולל התגובה האחרונה "שלמות" לסרטון המדובר - בהחלט מוסיפות שמן למדורת השמועות.

בינתיים, בזמן שאנחנו מנסים לפענח את המסתורין הרומנטי, עדן ממשיכה לכבוש פסגות חדשות בעולם האופנה. הדגם החדש של Miu Miu, שיהיה זמין בקרוב בחנויות המשקפיים המובחרות ברחבי הארץ במחיר של 1,429 ש"ח, הוא רק עוד צעד בקריירה המטאורית שלה. 

משקפי מיו מיו של עדן פינס (צילום: יחצ)
משקפי מיו מיו של עדן פינס (צילום: יחצ)

אז בין אם אתם מתעניינים באופנה העילית האחרונה או ברכילות הלוהטת ביותר, דבר אחד בטוח - עדן פינס היא שם שכדאי לעקוב אחריו. ועם המשקפיים החדשים של Miu Miu, אולי נצליח לראות בבהירות רבה יותר מה באמת קורה בחייה הפרטיים של הדוגמנית המסקרנת הזו.