רומא הייתה עדה אמש למהפך סגנוני מרהיב, כשלילי קולינס הגיעה לפרימיירה של החלק השני של העונה הרביעית של "אמילי בפריז". קולינס, שהפתיעה את המעריצים עם תספורת בוב חדשה ומלוטשת, בחרה בשמלת זהב עוצרת נשימה מקולקציית FW24 RTW של בית האופנה האיטלקי המיתולוגי Schiaparelli. המראה החדש והנועז לא רק סימן שינוי סגנוני עבור הכוכבת, אלא גם עורר גל של ספקולציות לגבי התפתחויות אפשריות בעלילת הסדרה האהובה.

הבחירה בשמלה מבית Schiaparelli מוסיפה שכבה נוספת של משמעות למראה של קולינס. בית האופנה, שנוסד ב-1927 על ידי אלזה סקיאפרלי, ידוע בעיצוביו הנועזים והסוריאליסטיים שמשלבים אמנות ואופנה באופן ייחודי. כיום, תחת הנהגתו של המעצב דניאל רוזברי, הבית ממשיך לדחוף את גבולות האופנה עם יצירות מרהיבות שמשלבות מסורת וחדשנות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Check The Tag‎‏ (@‏‎checkthetag‎‏)‎‏

השמלה הזהובה המרהיבה, עם רצועות שרשרת עבות, הדגישה את גזרתה הדקיקה של קולינס. המראה הושלם עם צמידי זהב עבים על יד אחת ונעלי עקב שחורות פתוחות, שהציגו פדיקור מושלם. קולינס הסתובבה בביטחון תחת אור הזרקורים, חושפת גם גב פתוח סקסי שהוסיף נופך של תעוזה למראה כולו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Best Movie‎‏ (@‏‎bestmovie_mag‎‏)‎‏

אך קולינס לא הייתה הכוכבת היחידה שזהרה על השטיח האדום. אשלי פארק, המגלמת את מינדי צ'ן, הגיעה במראה בהשראת שנות ה-20 עם שמלה שחורה מנצנצת עם פרנזים וכפפות תואמות. היא השלימה את המראה עם נעלי עקב רצועות שחורות ותכשיטים עדינים, כששיערה הארוך מעוצב בגלים רכים.

רגע מרגש במיוחד היה כשקולינס ופארק אחזו ידיים ועלו לבמה יחד, מציגות את החברות החזקה שלהן גם מחוץ למסך. אך הרגע המדובר ביותר של הערב היה כשאשלי ובן זוגה במציאות ובסדרה, פול פורמן, התנשקו על השטיח האדום. פורמן נראה מחויט בחולצה לבנה עם מחוך לבן מעליה, מראה שמשך תשומת לב רבה.

פיליפין לרואה-בוליו, המגלמת את סילבי, הפנתה ראשים במהלך הערב בשמלת קטיפה שחורה ללא כתפיות, עם שובל סאטן סגול ושסע גבוה ברגל. בינתיים, הזוג לשעבר מהמסך, לוקאס בראבו (גבריאל) וקמיל ראזאט (קמיל), התקרבו זה לזו על השטיח האדום, מה שעורר ספקולציות לגבי עתיד הדמויות שלהם בסדרה. קמיל הדהימה כשהחליפה את שיערה הבלונדיני האייקוני בתסרוקת ברונטית מלוטשת ומושכת, ושילבה אותה עם אנסמבל נועז לא פחות - שמלת מחוך שחורה מעור.

גם שאר כוכבי הסדרה היו נוכחים באירוע, כולל ויליאם אבאדי, ברונו גוארי, קווין דיאס, ארנו בינארד, ראול בובה וסמואל ארנולד, כולם לבושים במיטב האופנה האירופאית.

העונה החדשה של "אמילי בפריז" מבטיחה עוד יותר דרמה, הפעם בלוקיישן חדש לגמרי. הטריילר לחלק השני של העונה הרביעית מראה את אמילי ברומא, עם עניין רומנטי חדש. אך זה לא אומר שהדרמה עם אהובה לסירוגין, גבריאל, הסתיימה.

בין הרגעים המסקרנים בטריילר: אמילי בזרועותיו של גבריאל במהלך חופשה רומנטית בהרים, לפני שחברתו קמיל מופיעה בתמונה. "את תמיד תבחרי בה!" מתחננת אמילי בפני גבריאל כשקמיל צופה מהצד. "היא נושאת את התינוק שלי!" הוא עונה. "אני יודעת! אבל אני לא יכולה להיות האדם שמרחיק אותך מהמשפחה שלך," אמילי מתעקשת.

מעניין לציין שגבריאל נראה לאחר מכן מבלה עם אישה חדשה - ג'נבייב, עמיתתה האמריקאית החדשה של אמילי. כשאמילי ומינדי עוברות ליד המסעדה של גבריאל, הן מבחינות בו נהנה משיחה מאוחרת בלילה עם ג'נבייב בתוך המסעדה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Netflix US‎‏ (@‏‎netflix‎‏)‎‏

בינתיים, אמילי נשלחת לרומא כדי לפתות שותף עסקי פוטנציאלי חדש, איטלקי יפה תואר בשם מרצ'לו. הטיול מציע לאמילי מפלט מחייה העמוסים בעיר האורות. "באמת הייתי צריכה את זה," היא אומרת. "מה היית צריכה?" שואל מרצ'לו. "הפסקה מהעבודה, מפריז, מהכל," היא עונה בערגה.

עם כל כך הרבה תפניות מרגשות באופק, ועם המראה החדש והמסקרן של לילי קולינס, נראה שהעונה החדשה של "אמילי בפריז" עומדת להיות מרתקת מתמיד. האם המעבר לרומא יביא איתו רומנים חדשים? האם אמילי תמצא את מקומה בעולם האופנה האיטלקי? ומה המשמעות של תספורת הבוב החדשה שלה? נצטרך להמתין עד ה-12 בספטמבר (ה׳), כשהחלק השני של העונה הרביעית יעלה לנטפליקס, כדי לגלות את התשובות לכל השאלות הללו.