טקס פרסי האמי 2024 הפך למחזה מרתק כשג'ניפר אניסטון צעדה על השטיח האדום. הכוכבת, המוכרת לנו מ"The Morning Show", ביימה הפעם דרמה משלה כשהפתיעה את כולם במראה שובר מוסכמות. האם הבחירה הנועזת בשמלה הכסופה היא רמז לשינוי גדול יותר בקריירה של אניסטון?

ג׳ניפר אניסטון (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
ג׳ניפר אניסטון (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

השחקנית המוערכת, שבדרך כלל נאמנה לשמלות כהות, הפתיעה את כולם במראה נוצץ ומסנוור שגרם לכל המצלמות להסתובב אליה. היא בחרה בשמלה כסופה ללא כתפיות מבית אוסקר דה לה רנטה, מכוסה בעיטורי חרוזים מורכבים שהפכו אותה למוקד תשומת הלב של הערב.

המראה המלכותי של אניסטון לא הסתכם רק בשמלה המרהיבה. היא שמרה על תסרוקתה המפורסמת - שיער ישר ומבריק, והוסיפה נצנוץ נוסף עם תכשיטים מרהיבים מבית טיפאני. טבעת יהלום ופלטינה, לצד עגילים וצמיד וינטג' תואמים, השלימו את המראה המושלם והעניקו לאניסטון הילה של זוהר הוליוודי קלאסי.

ג׳ניפר אניסטון (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
ג׳ניפר אניסטון (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

השינוי הדרמטי בסגנון של אניסטון מעורר סקרנות. בעוד שבדרך כלל היא מעדיפה שמלה שחורה קטנה על השטיח האדום, נראה כי היא עוברת מהפך סגנוני מרענן. כבר בשנת 2023, באירועי טקס פרסי איגוד השחקנים, היא הפתיעה עם שמלה כסופה נוצצת מבית סלין. האם זהו סימן לשינוי גדול יותר בקריירה שלה?

הלילה צפוי להיות משמעותי עבור אניסטון, בת ה-55, המועמדת לפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרת דרמה על תפקידה ב"The Morning Show". היא מתחרה על הפרס לצד שותפתה לסדרה, ריס וית'רספון, עובדה המוסיפה מתח מרגש לערב. הסדרה עצמה, מבית Apple TV+, גם היא מועמדת לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, מה שמגביר את הסיכויים של אניסטון לזכות בהכרה המיוחלת.

ג׳ניפר אניסטון (צילום:  Frazer Harrison/Getty Images)
ג׳ניפר אניסטון (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

בראיון קצר על השטיח האדום, אניסטון שיתפה ברגשותיה כלפי וית'רספון: "גדלנו יחד. היינו ילדות יחד ועכשיו אנחנו מבוגרות יחד... לא יכולתי לבקש שותפה טובה יותר." דבריה מעידים על הקשר המיוחד בין השתיים, שהתפתח לאורך שנים של עבודה משותפת וחברות אמיצה.

למרות הקריירה המפוארת שלה ו-10 מועמדויות לפרס אמי, אניסטון זכתה בפסלון רק פעם אחת, בשנת 2002, עבור תפקידה האיקוני כרייצ'ל גרין ב"חברים". האם הלילה הזה יביא איתו את הזכייה השנייה המיוחלת?

עם טקס השנה בהנחיית דן ויוג'ין לוי, המבטיח לילה של איחודי טלוויזיה, יש ציפייה לראות את אניסטון ווית'רספון מתאחדות גם עם קוני בריטון, שותפתן ל"שקרים קטנים גדולים". האיחוד הזה מבטיח להיות אחד הרגעים המרגשים של הערב, ומזכיר לנו את העושר והעומק של הקריירה של אניסטון.

ג׳ניפר אניסטון (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)
ג׳ניפר אניסטון (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)

בסופו של דבר, רק הזמן יגיד אם אניסטון תזכה בפרס הנכסף, או שתצטרך לשלוף את "פרצוף המפסידה האדיבה" שלה, כפי שלמדנו לאהוב ב"חברים". בין אם תזכה ובין אם לאו, אין ספק שג'ניפר אניסטון כבר הוכיחה את עצמה כאחת הכוכבות המרשימות והאהובות בתעשייה, וההופעה המרהיבה שלה בטקס האמי 2024 רק מחזקת את מעמדה כאייקון אמיתי של הוליווד.