לילה של תהילה וזוהר הפך למסתורין רומנטי כשסלינה גומז הגיעה לטקס פרסי האמי. הכוכבת, שחוגגת את המועמדות הראשונה שלה לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת קומדיה, משכה את כל המבטים - אך דווקא ההיעדרות של בן זוגה, בני בלנקו, מהשטיח האדום עוררה גלים של שמועות וספקולציות. מה באמת קורה מאחורי הקלעים של הרומן החדש והלוהט של הוליווד?

סלינה גומז (צילום: FREDERIC J. BROWN/AFP via Getty Images)
סלינה גומז (צילום: FREDERIC J. BROWN/AFP via Getty Images)

למרות לוח הזמנים העמוס, שכלל הופעה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו ועצירה קצרה בניו יורק לתוכנית "The Tonight Show", סלינה גומז הגיעה לטקס האמי בלוס אנג'לס במראה מרהיב ומלכותי. הכוכבת של "Only Murders in the Building" בחרה בשמלת הלטר שחורה מבית ראלף לורן, עם עיטורי כסף מרשימים שהדגישו את קווי המתאר האלגנטיים של השמלה. המראה הושלם בעגילי יהלום ותכשיטים יוקרתיים מבית טיפאני, שהוסיפו נצנוץ ויוקרה לסטייל המוקפד. הבחירה בשמלה השחורה המרשימה הדגישה את הטעם המעודן של גומז ואת יכולתה לשלב אלגנטיות קלאסית עם טוויסט מודרני.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Selena Gomez‎‏ (@‏‎selenagomez‎‏)‎‏

גומז חגגה אמש את המועמדות הראשונה שלה לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת קומדיה בטקס האמי, ובן זוגה, בני בלנקו, נמצא לצידה. אבל מה שהפתיע רבים היה ההחלטה שלו לא להצטלם איתה על השטיח האדום. למעשה, זו לא הפתעה גדולה - הזוג מעולם לא הופיע יחד בשטיח אדום, בוחר לשמור את הזרקורים על הקריירה של גומז.

סלינה גומז (צילום: FREDERIC J. BROWN/AFP via Getty Images)
סלינה גומז (צילום: FREDERIC J. BROWN/AFP via Getty Images)

למרות שבלנקו לא הצטלם לצד גומז, הוא בהחלט היה שם בשבילה. תיעוד של רשת E! הראה אותו צועד מאחוריה בכניסה לאולם הטקס. מאוחר יותר, הזוג נצפה יושב זה לצד זו בקהל, מה שמעיד על הקשר החזק ביניהם למרות הבחירה להימנע מחשיפה יתרה.

בראיון ל"ואניטי פייר", גומז פתחה את הלב על מערכת היחסים שלה עם בלנקו. "מעולם לא אהבו אותי ככה," היא שיתפה בכנות. "הוא פשוט אור בחיי. החבר הכי טוב שלי. אני אוהבת לספר לו הכל." דבריה מעידים על עומק הקשר ביניהם, שחורג מעבר לרומנטיקה גרידא.

כשנשאלה על תוכניות לעתיד, גומז הדגישה שאין עליהם לחץ להתחתן. "אנחנו תמיד מקפידים להגן על מה שיש לנו, אבל אין חוקים," היא הסבירה. "אני רוצה שהוא תמיד יהיה הוא עצמו. אני תמיד רוצה להיות עצמי." עם זאת, היא הוסיפה בנחישות: "אם וכאשר אתחתן, אני לא משנה את שמי בשום מקרה. אני סלינה גומז. זהו."

בלנקו, מצדו, לא חסך במחמאות לגומז בראיון שלו עם הווארד סטרן במאי. "הדרך שבה אנחנו מדברים, אנשים תמיד אומרים לי, 'אתה יודע שפגשת את החברה הכי טובה שלך'," הוא שיתף. "היא באמת החברה הכי טובה שלי. אנחנו צוחקים כל היום. היא מעוררת בי השראה." הוא תיאר את ההתפעלות שלו מהישגיה היומיומיים, מצילומים עם מריל סטריפ ועד לאירועי התרמה והקלטות.

כשנשאל אם הוא מתכוון להציע לה נישואין, בלנקו התחמק מתשובה ישירה, אך אמר: "כשאני מסתכל עליה, אני תמיד אומר לעצמי, 'אני לא יודע עולם שבו זה יכול להיות טוב יותר מזה'."

הבחירה של הזוג לשמור על פרטיות בשטיח האדום משקפת את הגישה המאוזנת שלהם לחיים תחת אור הזרקורים. בעוד שגומז ממשיכה לככב ולהצליח בקריירה שלה, נראה שהיא מצאה באהבה החדשה שלה מקור של תמיכה, הבנה והערכה הדדית. האם נראה אותם יחד על השטיח האדום בעתיד? רק הזמן יגיד. בינתיים, הקהל והמעריצים יכולים רק לדמיין את הרגעים המתוקים שהזוג חולק מאחורי הקלעים של הוליווד הנוצצת.