ממש בעוד כמה שבועות ניו יורק תהפוך למקום הרומנטי, המרגש והלוהט ביותר בעולם עם New York Bridal Fashion Week , שבוע האופנה לכלות. מדובר באירוע שנוצץ קצת אחרת משבועות האופנה הרגילים, ומי שמציגים בו הם המעצבים והמעצבות הגדולים והמוכרים בעולם החתונות. המאורסות הטריות שמחפשות את שמלת החלומות שלהן יפגשו את אנשי התעשיה הגדולים בעולם כמו גם סלבס בינלאומיים בין מגוון עיצובים שכל מטרתם היא להפוך חלומות למציאות. 

עבורנו החלק המרגש ביותר באירוע הוא המעצבות הישראליות. השנה מציגות בשבוע האופנה לכלות מעצבות גדולות מהחיים כמו ברטה, גליה להב, ג'ולי וינו, דימיטריוס דליה, ליז מרטינז, לי גרבנאו ודנה הראל, שכל אחת מביאה איתה את הסגנון הייחודי שלה, מהסקסי, דרך הנסיכותי ועד לטרנדי, ו-Walla Wedding  מצטרפים לכל אחת מהן ונותנים לכם הצצה בלעדית. תתכוננו להיות איתנו בשידור חי ולראות את כל מה שקורה, מהתצוגות ועד לשטיחים האדומים. 

LIA MARTINEZ (צילום: יח''צ)
LIA MARTINEZ (צילום: יח''צ)

ברטה: כשמדובר בברטה, אפשר לצפות לדבר אחד – דרמה. המעצבת שכבשה את עולם הכלות הבינלאומי עם עיצובים גדולים מהחיים והפכה לחביבה על סלבס הוליוודיות, ממשיכה להפתיע כל עונה מחדש. השמלות שלה נועדו לא רק לחופה, אלא לשטיחים אדומים בינלאומיים עם נגיעות מתוחכמות ועיצובים גדולים מהחיים.

אנחנו לא נפספס את השקת הקולקציה שלה ב-8 באוקטובר, ב-Cipriani, 25 Broadway, בשעה 10:00 בבוקר.

גליה להב: הקסם של המעצבת האהובה והוותיקה טמון ביכולת שלה לשלב בין רומנטיקה על-זמנית שנראית כאילו נלקחה מאגדה לסקסיות מודרנית לא מתנצלת. השמלות שלה הן פנטזיה שהופכת למציאות ומשלבת בין החלומי לטרנדי. גם השנה אנחנו מחכות לשמלות בסגנון הייחודי שלה. 
הקולקציה החדשה שלה תיחשף ב-8 באוקטובר ב-155 Wooster St., בין השעות 12:00 ל-15:00. 

גולי וינו (צילום: יח''צ)
גולי וינו (צילום: יח''צ)

ג'ולי וינו: עם נגיעות של אלגנטיות ועיצובים שמפתיעים אותנו בכל עונה מחדש, ג'ולי וינו היא מעצבת שאנחנו אוהבות לעקוב אחריה. את השמלות שלה ניתן למצוא בישראל וגם בסטודיו שלה בניו יורק, ולאחרונה היא חזרה לכותרות בגדול בזכות שלוש שמלות כלה שעיצבה עבור יוצאת "האח הגדול", ספיר בורגיל.
היא תציג את הקולקציה החדשה שלה ב-9 באוקטובר ב-243W 30th St.,  קומה 12, בין השעות 13:00 ל-15:00.

דימיטריוס דליה (צילום: יח''צ)
דימיטריוס דליה (צילום: יח''צ)

דימיטריוס דליה: השמלות של דימיטריוס דליה נעות בין יוקרה מתוחכמת לדרמה סקסית והכלות שלה נראות כמו אלות עוצמתיות שלא מתנצלות על הנשיות שלהן. היא משלבת קווים אירופיים אלגנטיים עם אלמנטים מפתיעים, נוצצים וייחודיים כמו חיתוכים גיאומטריים ומחשופים דרמטיים, מה שגורם לנו להתרגש לקראת הקולקציה שהיא עומדת להציג.  
דימיטריוס דליה מציגה בין התאריכים 8-10 באוקטובר ב-Melange De Blanc, Anne X 417, 417 Fifth Ave,  בשעות 09:00-18:00. 

ליז מרטינז: ליז מרטינז יוצרת שמלות שמצליחות לשלב בין קלילות נשית קסומה לתחכום אלגנטי עם עיצובים בניחוח אירופאי שמתאים בדיוק גם לחלומות של הכלה הישראלית. היא מביאה השנה לניו יורק שתי קולקציות, שעליהן הצהירה שהן "היפות ביותר שעשיתי" ואנחנו לחלוטין מאמינות לה. השקת הקולקציה שלה תתקיים ב-45 Lispenard St., בין התאריכים 8-10 באוקטובר.

שבוע האופנה לכלות (צילום: יח''צ)
שבוע האופנה לכלות (צילום: יח''צ)

מזכירות לכן שאנחנו כאן עם השמלות הכי מרגשות, התצוגות הכי זוהרות וכל הטרנדים שנראה מתחת לחופה ב-2025, כל התצוגות, ההשקות וההפתעות מחכות בשידור חי ב-Walla Wedding.