קים קרדשיאן, מלכת הרשתות החברתיות ואייקון האופנה, מוכיחה שוב מדוע היא אחת הנשים המצולמות ביותר בעולם. ביום רביעי האחרון, היא הפגינה נוכחות מרשימה ברחובות קלבסס, כשהיא לבושה בסטייל נועז ומסקרן שמשך את תשומת הלב של כל מי שהיה בסביבה. אבל לא רק הלוק שלה עורר עניין - גם כלי הרכב המיוחד שבו הגיעה הפך לנושא שיחה חם.

קרדשיאן, בת ה-43, ידועה לכולנו ביכולותיה לרתק את הקהל, וביום רביעי האחרון היא עשתה זאת שוב כשנצפתה בעיר מגוריה, קלבסס. הפעם, היא משכה תשומת לב לא רק בזכות הופעתה המרשימה, אלא גם בזכות כלי הרכב המיוחד שבו הגיעה - טסלה סייברטראק מותאם אישית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MEMENTO‎‏ (@‏‎thekardashianland‎‏)‎‏

קרדשיאן, מייסדת מותג ההלבשה התחתונה SKIMS, הגיעה לאחד הבניינים באזור כשהיא מלווה בצוות האופנה האליטיסטי שלה, כולל צלם האופנה היוקרתי אינדיאנה 420. אך מה שבאמת משך את העין היה הלוק הנועז שלה - טופ צינור זעיר בגוון חום בהיר מבית מיו מיו, מותאם לחצאית עיפרון באותו גוון.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

הסט הסקסי הזה הדגיש את קימורי השעון החול המפורסמים של קים ואת הבטן החטובה שלה. למרות גובהה הנמוך יחסית של 1.57 מטר, קרדשיאן נראתה גבוהה ומרשימה בזכות נעלי הפלטפורמה השקופות שלה, שהעניקו לה מראה מלכותי ומסוגנן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hayatdenhaq‎‏ (@‏‎hayatdenhaq_‎‏)‎‏

שיערה השחור הארוך של כוכבת הריאליטי נראה מבריק ובריא במיוחד, כשהוא זורם מעבר למותניה. לגבי האיפור, קים בחרה במראה הטבעי-זוהר האהוב עליה, פרי יצירתו של מאפר הסלבריטאים אריאל טחדה. הריסים שלה נצבעו במסקרה שחורה, תווי פניה עוצבו באבקת קונטור זוהרת, ושפתיה המלאות הודגשו בשפתון בגוון ניוד.

קים הפגינה ביטחון עצמי רב כשנכנסה ויצאה מבניין המשרדים הסמוך בתלבושתה הסקסית. למרות העקבים הגבוהים, היא טיפסה בקלות למושב הנהג של רכב הטסלה היקר שלה. זהו רק אחד מרכבי היוקרה המותאמים אישית שעומדים לרשותה בחניית האחוזה שלה בשווי 60 מיליון דולר בהידן הילס, לוס אנג'לס.

קרדשיאן קיבלה את הסייברטראק הראשון שלה בפברואר 2024, ובמאי הוסיפה לאוסף שלה סייברטראק בשחור מט. הרכב שבו נצפתה ביום רביעי עבר התאמה אישית עם ציפוי מטאלי כסוף מרהיב.

היציאה של קים ללוס אנג'לס עם הצוות שלה מגיעה ימים ספורים לאחר ששלחה את ארבעת ילדיה בחזרה לבית הספר אחרי חופשת קיץ אידילית. היא חולקת את הילדים נורת' (11), סיינט (8), שיקגו (6) ופסאלם (5) עם בעלה לשעבר, קניה ווסט (47).

ביום שלישי, קים שיתפה תמונות של כל ארבעת ילדיה ביום הראשון של שנת הלימודים החדשה. היזמית הראתה את הילדים במדי בית הספר שלהם לפני ששלחה אותם ליום של למידה. "ימי בית הספר הגיעו," כתבה בכיתוב לעוקביה הרבים.