שבוע האופנה במילאנו תמיד מביא איתו רגעי אופנה בלתי נשכחים, אך אירוע ה-60 שנה של ווג איטליה בשיתוף עם ריי-באן הצליח להעלות את הרף עוד יותר. שתי הדיוות שגנבו את ההצגה היו אירינה שייק ואשלי גרהאם, שהגיעו בשמלות שקופות ונועזות שגרמו לכולם להסתובב. האם זה היה מקרי ששתיהן בחרו בלוק דומה, או שמא זו הייתה תחרות סמויה על תשומת הלב? ומה לבשו שאר הכוכבות באירוע היוקרתי?

שבוע האופנה במילאנו הגיע לשיאו ביום רביעי האחרון, כאשר ווג איטליה חגגה 60 שנים לקיומו באירוע יוקרתי בשיתוף עם ריי-באן. האירוע משך אליו את צמרת עולם האופנה והבידור, אך שתי דמויות בלטו במיוחד: הדוגמנית הרוסייה אירינה שייק, בת ה-38, והדוגמנית האמריקאית אשלי גרהאם, בת ה-36.

שתי הדוגמניות המובילות הגיעו לאירוע בשמלות שחורות, שקופות ונועזות, מה שהוביל לתהיות האם זה היה מקרי או מתוכנן. אירינה בחרה בשמלת מקסי ללא שרוולים עם מחשוף עמוק וחצאית מקופלת ארוכה. לעומתה, אשלי הדהימה בשמלת מיני עם צווארון גולף וגוף תחרה שקוף שחשף את החזייה שלה.

שתי הנשים בחרו להשאיר את שיערן הכהה והמבריק פזור, כאשר שייק בחרה בסגנון חלק וישר, בעוד גרהאם העדיפה גלים קוקטיים. אשלי, אם לשלושה, חשפה את רגליה החטובות במראה הסקסי, אותו השלימה עם עקבים שחורים פתוחים בקצה. היא נשאה תיק קלאץ' קטן ושחור והפגינה מראה איפור מושלם, עם דגש על עיניים חתוליות וריסים ארוכים.

אירינה, לעומת זאת, בחרה להמעיט בתכשיטים ולהשלים את המראה שלה עם נעלי עקב עם רצועות שחורות עבות ושפתון בגוון חום כהה. הדוגמנית הוותיקה נמצאת בתפקיד מלא בשבוע האופנה, בעוד שבן זוגה לשעבר, ברדלי קופר, מטפל בבתם בת השבע בניו יורק.

בין הכוכבות הנוספות שבלטו באירוע היו הדוגמנית הנורבגית פרידה אאסן, בת ה-29, שהפגינה את קימוריה בשמלת מיני חומה צמודה עם מחשוף אסימטרי, ורניה בנשגרה, בת ה-29, שהותירה מעט לדמיון בשמלה שחורה שקופה מתחת למעיל קצר.

פרידה אאסן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פרידה אאסן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אירוע ה-60 שנה של ווג איטליה הוכיח שוב כי הוא אחד האירועים החשובים בלוח השנה של עולם האופנה, עם שלל כוכבות שהפגינו סטייל, נועזות ואלגנטיות ברמה הגבוהה ביותר.