המשפיענית ספיר אביסרור, שאנחנו באופן אישי עוקבים אחריה כבר זמן רב נמצאת ללא ספק בשיא קריירה מסחרר. בעוד היא וליאור דבח, בעלה, מפתיעים את הצופים בהגעתם לגמר הגדול של "המירוץ למיליון" (שישודר הערב בקשת 12), היא גם מרעידה את עולם האופנה המקומי עם השקת קולקציית ספורט חדשנית. בראיון בלעדי, ספיר חושפת את הצדדים הפחות מוכרים של עולמה האופנתי ומספרת על החזון מאחורי המותג החדש שלה.
״מכנסון קצר, לעולם לא, אני לא אוהבת את הרגליים שלי״
את הולכת לפעמים עם מכנסונים קצרים?
״לעולם לא, אני לא אוהבת את הרגליים שלי, מהיום שנולדתי, יש לי רגליים לא טובות״
זה לא נכון, אני ראיתי, אבל, ספרי על תאונת אופנה שקרתה לך, אחת שזכורה לך ממש
״תאונת אופנה, שמע, הבת מצווה שלי״
פליז תמונה, בבקשה, אני רוצה תמונה מודבקת הכל
״הושמד, אין תמונה, אני נשבעת. אני שמתי ברמודה לבנה עכשיו איזה, מה, את בן? מה את שמה ברמודה לבנה, זה בת מצווה, את אמורה להיות הכי כאילו. שמתי ברמודה לבנה, גופיית סבא לבנה וסנדלים תנכיות חומות קשורות עד הברך״
רגע בחירה שלך או של ההורים, את מי אנחנו מאשימים פה?
״לא אמא שלי, לא, וכנראה אני, כי אמא שלי הייתה מלבישה אותי נדיר, אני לא יודעת איך זה קרה, וואו זה נורא. אתה יודע מה! היה עוד צמות ככה ובכל סוף צמה סיכת פרפר. אבל איך מתקשר הפרפר לתנ״כי? זה נורא, זה נורא״
השאלה הבאה שלי הייתה, ונראה לי ענית על זה משהו שלבשת ובחיים לא תלבשי שוב
״הנה, בבקשה, סנדלים תנכיות, סיכות פרפר, וברמודה לבנה״
מה הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
״איזה שאלה לכל המצקצקים. יש לי תיק הכי יקר, של פנדי, הוא הכי יקר שלי״
מה, נדבר במספרים?
״אין צורך. אבל עוד מעט אני בת 30 ביקשתי שאנל אז כנראה שזה הולך להתעדכן. דבר איתי עוד כמה חודשים״
תיק יקר או חופשה סופר מפנקת ואקזוטית?
״חופשה סופר מפנקת ואקזוטית״
חופשה סופר מפנקת ואקזוטית או חודש במרוץ למיליון?
״חודש במרוץ למיליון״
לאחר הריאיון המרתק עם ספיר, שחשף טפח מעולמה האישי והאופנתי, הגיע הזמן לדבר על הפרויקט החדש והמרגש שלה - השקת המותג SAPIR AVISROR'S TOUCH.
לאחר כארבע-חמש שנות שיתוף פעולה פורה עם מותג ספורט מוביל, החליטה ספיר לקחת את הקריירה שלה צעד אחד קדימה. יחד עם שותפיה העסקיים, היא הקימה חברת בת עם לוגו חדש ומיתוג ייחודי, המשקף את טביעת האצבע האישית שלה בעולם האופנה.
"חשבנו על המותג כבר לפני כשנה וחצי", מספרת ספיר. "הגענו למסקנה שהגיע הזמן לקחת את זה לשלב הבא". הלוגו החדש, המשלב את טביעת האצבע של ספיר עם האות Z, מסמל את החיבור בין הייחודיות האישית שלה לבין המקצועיות והניסיון של החברה המייצרת.
הקולקציה הראשונה של המותג החדש מתמקדת ב-ACTIVEWEAR, ומציעה מגוון רחב של פריטים מבדים מתקדמים ובגזרות ייחודיות. החל מסטים ספורטיביים העשויים מבד ה-FOUR WAY STRETCH הייחודי, ועד לאוברולים בגזרה מיוחדת עם רוכסן בגב, הקולקציה נועדה לספק מענה למגוון רחב של צרכים וטעמים.
"המטרה שלנו היא להרחיב את הקטגוריות ולפנות לקהלים חדשים", מסבירה ספיר. "אנחנו רוצים לתת מענה גם למגזר הדתי, להרחיב את קטגוריית הגבר ולהוסיף אקססוריז מעניינים". הקולקציה כוללת גם פריטים כמו מכנסיים בגזרה רחבה יותר, המיועדים למי שמעדיפה אלטרנטיבה לטייץ הצמוד המסורתי.
עם טווח מחירים נע בין 25 ל-289 ש"ח, הקולקציה החדשה של ספיר מבטיחה להיות נגישה למגוון רחב של צרכנים, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.
ספיר אביסרור מוכיחה לנו שוב שהיא לא רק כוכבת טלוויזיה מצליחה, אלא גם יזמית אופנה מבטיחה. עם הקולקציה החדשה שלה והופעתה בגמר "המירוץ למיליון", נראה שהשמיים הם הגבול עבור הכוכבת הצעירה והמוכשרת הזו. אין ספק שעוד נשמע רבות על SAPIR AVISROR'S TOUCH בעתיד הקרוב, ונראה את טביעות האצבע הייחודיות שלה על עולם האופנה הישראלי.