מסיפור אהבה טלוויזיוני לחתונת השנה: נויה אריאלי ודור טאוב, הזוג שכבש את לבבות הצופים ב"אהבה חדשה" לפני כשנתיים, אמרו אתמול "כן" במתחם האירועים טרמינל. למרות המשבר שפקד את מערכת היחסים שלהם בעבר, השניים הוכיחו שאהבה אמיתית מנצחת הכל. אך בעוד הזרקורים היו מופנים לסיפור האהבה המרגש, עיני האורחים - ביניהם שמות מוכרים כמו מעיין אדם, אירה דולפין ואורי נגר - היו נעוצות בשלוש שמלות הכלה המרהיבות שלבשה נויה לאורך הערב.

נויה אריאלי ודור טאוב (צילום: אלון שפרנסקי)
נויה אריאלי ודור טאוב (צילום: אלון שפרנסקי)

מאחורי היצירות המרשימות עומדת המעצבת המוכשרת נוי אליהו, שחושפת בפנינו את הקונספט, התהליך והסודות מאחורי כל שמלה. "נויה הגיעה אלי ובשנייה שהיא נכנסה כבר אמרתי לה שאני יודעת איך זה אמור להיראות," מספרת אליהו בהתרגשות.

השמלה הראשונה: חלום רומנטי בלבן
השמלה הראשונה, ששימשה לטקס החופה המרגש (בהנחיית המפתיעה של קובי מחט), הייתה יצירת אמנות של ממש. "דיברנו בעיקר על שקיפויות ופרחים," מספרת לנו נוי אליהו. "היא סיפרה לי קצת על העיצוב של האירוע ועל האווירה שהיא רוצה לייצר וזה התחבר לגמרי." התוצאה הייתה שמלה מרהיבה, שנתפרה כולה בעבודת יד של ריקמות ופרחים מחיתוכי לייזר. "בחרנו לשלב את המוטיבים גם בהינומה וייצרנו בדיוק את הלוק הרך והרומנטי שחלמנו עליו," מוסיפה המעצבת בגאווה.

נויה אריאלי (צילום: אלון שפרנסקי)
נויה אריאלי (צילום: אלון שפרנסקי)

השמלה השנייה: חגיגה של נוחות ואלגנטיות
כשהגיע זמן הריקודים, נויה החליפה לשמלה שנייה, שעוצבה במיוחד לנוחות מקסימלית. "נויה ביקשה דגם הכי קליל כיפי לריקודים ולא מתאמץ," מספרת אליהו. "היא לא הסכימה ללבוש מחוכים ודגמים בנויים." הפתרון היצירתי? שמלה שכולה בנויה מכיווצי בד משי טבעי, היושבת על כתף אחת, עם תוספת מפתיעה: "עיצבנו תכשיט ענק במותן שיוצר במיוחד לכבוד השמלה," חושפת המעצבת.

נויה אריאלי (צילום: אלון שפרנסקי)
נויה אריאלי (צילום: אלון שפרנסקי)

השמלה השלישית: מיני מפתיע עם נגיעה עתידנית
לקראת סוף הערב, נויה הפתיעה את האורחים בלוק שלישי ואחרון. "בחרנו בשמלת מיני לבנה מבד מחויט בגזרה מחוכית אסימטרית," מתארת אליהו. "הוספנו חצאית נוצות מעוגלת מהקולקציית הכלות 2025 שלי." השילוב המפתיע יצר מראה עתידני ורענן, שסיכם בצורה מושלמת את הערב המיוחד. "ברגע שנויה מדדה אותה כבר התאהבנו," מסכמת המעצבת בחיוך.

נויה אריאלי ודור טאוב הוכיחו שמאהבה בריאליטי ועד לחופה, הדרך עשויה להיות מאתגרת - אך בהחלט אפשרית. עם שלוש שמלות מרהיבות ואהבה גדולה, הם פתחו פרק חדש בחייהם, והשאירו את כולנו עם טעם של עוד. מי יודע, אולי בקרוב נראה עוד זוגות מ"אהבה חדשה" צועדים לחופה?

נויה אריאלי ודור טאוב (צילום: אלון שפרנסקי)
נויה אריאלי ודור טאוב (צילום: אלון שפרנסקי)