ויקטוריה בקהאם, מלכת הסטייל והאופנה, הוכיחה שוב מדוע היא אחת הנשים המסוקרות בעולם האופנה. בעודה מתכוננת לתצוגת האופנה שלה במסגרת שבוע האופנה בפריז, בקהאם נצפתה במראה קז'ואל-שיק שגרם לכולם להסתובב. האם זה רמז לכיוון החדש של הקולקציה הקרובה שלה?

בקהאם הפגינה סטייל מושלם ללא מאמץ כשנצפתה חוזרת למלונה במהלך שבוע האופנה בפריז ביום שלישי. המעצבת האנגלית בת ה-50 משכה את תשומת הלב של כל הנוכחים כשהגיעה, מתחמקת מטיפות הגשם תחת מטרייה.

הלוק של בקהאם היה פשוט אך מתוחכם: חולצת טי לבנה בסיסית מהמותג שלה, משולבת עם מכנסי ג'ינס רחבים שהעניקו לה מראה אלגנטי ונינוח כאחד. המעצבת הוכיחה שוב את יכולתה ליצור אימפקט גדול עם פריטים פשוטים לכאורה.

כוכבת הספייס גירלז לשעבר השלימה את המראה עם פריטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהסטייל האייקוני שלה: עקבי סטילטו לבנים שהוסיפו גובה ואלגנטיות, ומשקפי שמש מרובעות גדולות שהעניקו למראה טאץ' של גלאם הוליוודי.

למרות שבקהאם נמצאת בעיצומן של הכנות אינטנסיביות לקראת תצוגת האופנה שלה ביום שישי, היא נראתה רגועה ובשליטה. יום ארוך של מדידות והכנות לא השפיע על הופעתה המוקפדת, מה שמדגיש את המקצועיות והניסיון הרב שלה בתעשייה.

ויקטוריה בקהאם ואווה לונגריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ויקטוריה בקהאם ואווה לונגריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מוקדם יותר באותו יום, ויקטוריה שיתפה רגע מתוק עם חברתה הוותיקה, השחקנית אווה לונגוריה. השתיים צולמו מחובקות במהלך מדידה, כשברקע נראה פוסטר של קמפיין שיווקי של ויקטוריה בקהאם. "מישהי מיוחדת הגיעה זה עתה למדידה שלה. אוהבת אותך @evalongoria," כתבה ויקטוריה בסטורי, מדגישה את החיבור החזק שלה לחברותיה בתעשייה.

הופעתה של בקהאם בפריז מעוררת סקרנות רבה לגבי הקולקציה החדשה שתציג. האם המראה הקז'ואל-שיק שהפגינה מרמז על הכיוון החדש של המותג שלה? האם נראה יותר ג'ינסים ופריטים יומיומיים בתצוגה הקרובה? 

עם תמיכה משפחתית חזקה, כשבניה ברוקלין ורומיאו, יחד עם כלתה ניקולה פלץ, נמצאים בפריז לתמוך בה, נראה שויקטוריה בקהאם מוכנה להדהים שוב את עולם האופנה. כולם ממתינים בציפייה לראות מה תציג המעצבת המוערכת על המסלול ביום שישי, ואם הלוק האישי שלה אכן מרמז על הקולקציה החדשה.