מי אמר שטיסות ארוכות חייבות להיות מעייפות? עדן פינס, הדוגמנית הישראלית המבוקשת, הוכיחה שאפשר לרדת ממטוס נוצצת ומושלמת כאילו זה עוד יום על המסלול. בקמפיין החדש שלה למותג בגדי הים האוסטרלי kulani kinis, פינס מציגה לוק קיצי שהוא כולו השראה לחופשה הבאה שלכם.

נתפסו על חם: עדן פינס ואושר כהן תועדו צמודים על ידי חברים שלהם

עדן פינס יורדת מכבש המטוס כמו מלכת הקיץ האולטימטיבית. הלוק שלה? שילוב מושלם של אלגנטיות ונועזות שרק היא יודעת להביא. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eden Fines‎‏ (@‏‎edenfines‎‏)‎‏

במרכז ההופעה עומד בגד הים המרהיב של Kulani - ביקיני סטרפלס בגווני לבן ותכלת, מעוטר בהדפסי פרחים עדינים. הגזרה החושפנית מדגישה את קווי המתאר המושלמים של פינס, ואת השיזוף הזהוב שלה שנראה כאילו נלקח היישר מחוף הים.

אבל פינס לא מסתפקת רק בבגד ים. היא משלבת את המראה הקיצי עם מעיל טרנץ' ארוך מג'ינס, תוספת אופנתית שמוסיפה שכבה של תחכום למראה החופשי. המעיל הפתוח מרמז על הסקסיות שמתחתיו, ויוצר משחק מרתק של גילוי וכיסוי.

עדן פינס בקמפיין בגדי ים בינלאומי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן פינס בקמפיין בגדי ים בינלאומי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האקססוריז משלימים את המראה בטאץ' הוליוודי קלאסי: משקפי שמש שחורים גדולים מסתירים את עיניה ומוסיפים מסתורין, בעוד עגילי חישוק נופלים מוסיפים נגיעה של זוהר. 

האם אושר כהן ועדן פינס ביחד? היא מגיבה לראשונה: "אנחנו כל הזמן ביחד"

ולסיום, הנעליים - עקבים שחורים נמוכים עם חרטום שפיץ, שמוסיפים אלגנטיות למראה ומאפשרים לפינס לצעוד בביטחון מלא, כאילו המסלול כולו שייך לה.

מעלפת: עדן פינס בינלאומית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעלפת: עדן פינס בינלאומית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טיפ אופנה: 
רוצות להשיג את המראה של עדן? שלבו בגד ים נועז עם פריט על כמו מעיל ג'ינס ארוך. זה לא רק אופנתי, אלא גם פרקטי למעבר מהחוף לדרינק אחרי השקיעה!