האלי ברי, הכוכבת ההוליוודית בת ה-58, לא מפסיקה להפתיע. בפוסט אינסטגרם חדש, היא חשפה תמונות מאחורי הקלעים של סרטה החדש "לעולם אל תרפה", ומה שראינו גרם לנו לשפשף את העיניים בתדהמה. האם זה באמת שיער בית שחי? ומה עם הפיאות המטורפות והקעקועים? ברי עברה שינוי מטלטל לטובת התפקיד, וזה בהחלט משתלם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Halle Berry‎‏ (@‏‎halleberry‎‏)‎‏

האלי ברי, הכוכבת ההוליוודית המוכרת והאהובה, הפתיעה את עוקביה באינסטגרם בסוף השבוע האחרון כשחשפה תיעוד נדיר מאחורי הקלעים של סרטה החדש "לעולם אל תרפה". ברי, שלאחרונה סיפקה פרטים מרתקים על הזמר המפורסם שדחתה, הציגה בפני קהל העוקבים שלה, המונה כמעט תשעה מיליון איש, את השינויים הקוסמטיים המרשימים שעברה כדי להיכנס לדמות.

בין השינויים הבולטים ניתן למצוא שיער מלאכותי בבית השחי, מגוון פיאות וקעקועים זמניים. "אמא בהתהוות," כתבה ברי בכיתוב לפוסט, והוסיפה: "אחת הדמויות המורכבות ביותר שהיה לי העונג לגלם. 'לעולם אל תרפה' מוקרן כעת בבתי הקולנוע בכל מקום!" הפוסט זכה עד כה ליותר ממאה אלף לייקים.

האלי ברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
האלי ברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסרטון הראשון בגלריה, נראית האלי יושבת בכיסא האיפור כשלצידה אמנית האיפור והאפקטים נורמה פטון-לווין. "אז מה קורה כאן, נורמה?" שאלה ברי. "מה עשית? מה עשית שם, נורמה?" נורמה צחקקה עם כוכבת המסך על "הדברים שאני עושה לך" כשהשחקנית הדגישה גם את גבותיה והקעקועים הזמניים. "תודה האלי שנתת לי לקחת אותך עד הקצה עבור הדמות שלך! נהניתי מאוד לעבוד איתך כדי ליצור את אמא," הגיבה פטון-לווין על הפוסט.

האלי ברי (צילום: אינסטגרם)
האלי ברי (צילום: אינסטגרם)

תמונות נוספות הציגו את כוכבת ״קאטוומן״ עם שיער בלונדיני קצר ומדובלל עם פוני סוגר על פניה. בשתי תמונות היא הציגה מחשוף נדיב בטופ ג'ינס עם קולר נמוך שהונח מעל חזייה בצבע מגנטה. המראה ללא שרוולים חשף את זרועותיה המכוסות בקעקועים זמניים כשהיא פוזה בתמונות מאחורי הקלעים. ברי אפילו הצטלמה טופלס בסלפי נועז אחד כשהיא חושפת את שרירי הבטן שלה ומשתמשת בזרועה כדי לכסות את חזה.

האלי ברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
האלי ברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסוף אוגוסט, לפני צאת הסרט, ברי רמזה בכיתוב ברשתות החברתיות: "האם אמא תוביל אתכם שולל אי פעם? - בבתי הקולנוע ב-20 בספטמבר."
תקציר הסרט מתאר את הדמות שלה כ"אם מגוננת" של תאומים שה"הגנה היחידה שלהם" היא "הבית שלהם והקשר המגן של משפחתם," על פי People. התקציר ממשיך, "הצורך להישאר מחוברים בכל עת - אפילו קושרים את עצמם בחבלים - הם נצמדים זה לזה, מפצירים זה בזה לעולם לא לעזוב. אבל כשאחד הבנים מטיל ספק אם הרוע אמיתי, הקשרים שמחברים ביניהם נקרעים, מה שמעורר מאבק מפחיד להישרדות."

האלי ברי (צילום: אינסטגרם)
האלי ברי (צילום: אינסטגרם)

מוקדם יותר השנה, בעת השתתפותה בכנס CinemaCon, ברי דיברה על השימוש ב"קצת משחק מתודי" כדי להתגלם לתפקיד של אמא. היא שיתפה שהדמות שלה "אכלה חרקים וצפרדעים - צפרדעים חיות - ביער," ושהיא "באמת הייתה צריכה להפשיט סנאי," לפי People. "הדברים האלה אתגרו אותי מאוד ליצור מציאות מסוימת בתוך העולם הזה שהרגיש כל כך זר," אמרה השחקנית הוותיקה.

האלי ברי, שזכתה בתהילה עולמית בזכות תפקידיה בסרטים מפורסמים רבים, ממשיכה להפתיע ולרגש את הקהל גם בגיל 58. הטרנספורמציה הקיצונית שלה לתפקיד ב"לעולם אל תרפה" מוכיחה שוב את יכולותיה המרשימות כשחקנית ואת נכונותה לצאת מאזור הנוחות. מהשיער המלאכותי בבית השחי ועד לאכילת צפרדעים חיות, ברי הוכיחה שאין גבול למה שהיא מוכנה לעשות למען אמנותה. האם זה יזכה אותה שוב בפרס האוסקר? ימים יגידו. בינתיים, אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות את התוצאה הסופית על המסך הגדול!