מייגן מרקל עשתה זאת שוב, והפעם בגדול. הדוכסית מסאסקס הוכיחה שהיא לא רק אייקון אופנה, אלא גם מלכת המחזור הסטייל. באירוע צדקה נוצץ בלוס אנג'לס, היא הופיעה בשמלה אדומה עוצרת נשימה - אותה שמלה שכבר ראינו בעבר, אבל הפעם? וואו. עם כמה שינויים קטנים אך משמעותיים, מייגן הצליחה להפוך את המראה למרענן, מודרני ומהמם יותר מאי פעם. איך היא עשתה את זה? ולמה כולם מדברים על זה?

מייגן מרקל באירוע צדקה (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Children's Hospital Los Angeles)
מייגן מרקל באירוע צדקה (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Children's Hospital Los Angeles)

אין הרבה דברים שקל להזדהות איתם כשמדובר במייגן, הדוכסית מסאסקס: החל מעלייתה למעמד של סלבריטאית מלכותית בריטית ועד למותג אורח החיים השאפתני שלה, "American Riviera Orchard". אבל בשבת האחרונה, הזדמנות נדירה לחיבור הציבורי הופיעה כשמייגן הגיעה לאירוע הגאלה של בית החולים לילדים בלוס אנג'לס לשנת 2024, לבושה בשמלה אדומה של קרולינה הררה שכבר לבשה בעבר, בשנת 2021.

מייגן לבשה את השמלה לראשונה לגאלה השנתית של הצדעה לחופש ב-10 בנובמבר 2021 בניו יורק. (צילום: Theo Wargo/Getty Images for Intrepid Sea, Air, & Space Museum)
מייגן לבשה את השמלה לראשונה לגאלה השנתית של הצדעה לחופש ב-10 בנובמבר 2021 בניו יורק. (צילום: Theo Wargo/Getty Images for Intrepid Sea, Air, & Space Museum)

בעוד שחזרה על פריטי לבוש היא חוויה די נפוצה עבור האדם הממוצע, זוהי בחירה מודעת יותר עבור אלה שנמצאים באור הזרקורים. לאחרונה, בניסיון לעורר דיון על קיימות באופנה, כוכבות כמו קייט בלאנשט, גווינת' פלטרו ובילי אייליש בחרו ללבוש מחדש בגדים ישנים על השטיח האדום.

המראה של הדוכסית, עם זאת, עבר כמה שינויים בולטים. כשהיא הציגה לראשונה את השמלה באירוע גאלה לכבוד ותיקים בניו יורק לפני שלוש שנים, זו הייתה שמלת ערב רשמית, עם חצאית בעלת שובל מובנה נפוח, שאובזרה בנעלי עקב מחודדות מסטין ועגילי יהלום מעודנים של Birks שהיא נהגה לענוד באופן קבוע בביקורים רשמיים מלכותיים.

מייגן מרקל (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל (צילום: רויטרס)

בשבת, מייגן - שפרשה מתפקידיה המלכותיים לצד בעלה הנסיך הארי לפני יותר מארבע שנים - הפשיטה את העיצוב, והופיעה בגרסה מותאמת יותר של השמלה. שיערה היה פזור והתכשיטים היו פשוטים: ללא שרשרת, ללא עגילים נראים לעין - רק כמה טבעות וצמיד האהוב עליה מבית קרטייה. היא השלימה את המראה עם סנדלי עקב פתוחים מבית ג'וזפה זנוטי.

מייגן מרקל (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל (צילום: רויטרס)

לאחר שלמדה להתלבש במסגרת הגבולות הצרים של חוקי המשפחה המלכותית, הדוכסית אימצה כיוון אופנתי שונה - כזה שאולי מתאים יותר לחייה לפני הנסיך הארי. בספטמבר האחרון, היא לבשה שמלת סטרפלס תחרה ירוקה של Cult Gaia בטקס הסיום של משחקי אינוויקטוס בדיסלדורף, גרמניה. לאחרונה, במהלך ביקורים בניגריה ובקולומביה, מייגן בחרה בשמלות קיץ מודפסות עם שסעים גבוהים.

שמלת קרולינה הררה האדומה המותאמת ושיערה המתולתל מסמלים גישה קלילה יותר ללבוש ערב (בהשוואה לחייה כחברה פעילה במשפחה המלכותית, כמובן). וללא פרוטוקולים רשמיים של לבוש לשבור, מייגן יכולה לאפשר לאור הזרקורים להאיר על מטרת הצדקה - במיוחד על בית החולים לילדים בלוס אנג'לס. "הצוות מדהים," אמרה מייגן למגזין People באותו ערב. "והכמות העצומה של עבודה שהם עושים עבור משפחות שבאמת לא יכולות להרשות לעצמן רמת טיפול כזו היא משהו שאני חושבת שאסור להתעלם ממנו," היא הוסיפה. "אני אסירת תודה על כל מה שהם עושים."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ELLE Magazine‎‏ (@‏‎elleusa‎‏)‎‏

בחירתה של מייגן לחזור על לבוש קודם מדגישה לא רק את המודעות שלה לקיימות באופנה, אלא גם את יכולתה להתאים את סגנונה לחייה. זוהי הצהרה עדינה על עצמאותה ועל הדרך בה היא מנווטת את דרכה בזירה הציבורית, רחוק מהפרוטוקולים המלכותיים אך עדיין תחת עיני הציבור. עבור חובבי האופנה והמעריצים כאחד, זוהי הזדמנות לראות כיצד אישיות ציבורית יכולה לשנות ולרענן את מראה.