סאן מזרחי עושה זאת שוב, והפעם היא כובשת את עולם האופנה בסערה עם הישג מרשים נוסף. הדוגמנית הישראלית המובילה, שכבר רשמה הישגים מרשימים רבים, מככבת עכשיו בקמפיין הביוטי החדש של מותג העל RABANNE. הקמפיין, שצולם בבקסטייג' של התצוגה האחרונה בפריז, הוא עוד נדבך בקריירה המרשימה של מזרחי. בואו נצלול לסיפור המרתק של אחת הכוכבות הבולטות של עולם הדוגמנות הישראלי, שמוכיחה שוב ושוב שהשמיים הם לא הגבול עבור כישרון ישראלי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rabanne‎‏ (@‏‎rabanne‎‏)‎‏

שברה את תקרת הזכוכית של בר רפאלי: ההיסטוריה של הדוגמנית הישראלית

סאן מזרחי היא כבר מזמן לא סוד קטן של ישראל. היא הפכה לשם דבר בעולם האופנה הבינלאומי, וההישג האחרון שלה מוכיח זאת יותר מכל. הקמפיין החדש של מותג העל RABANNE, שצולם בבקסטייג' של התצוגה האחרונה בפריז, מציג את סאן במלוא הדרה. זה לא סתם עוד קמפיין - זו הצהרה: ישראל היא כוח שאי אפשר להתעלם ממנו בעולם האופנה.

סאן מזרחי בקמפיין ל-Rabanne (צילום :יחצ,באדיבות המותג)

אבל בואו נרגע רגע ונחזור אחורה. איך בכלל הגענו לכאן? סאן, שגדלה ברחובות תל אביב, התחילה את דרכה כמו רבות אחרות - בתקווה ובחלום. אבל מה שהבדיל אותה היה הנחישות והכישרון יוצאי הדופן. תוך זמן קצר, היא כבשה את הזירה המקומית, אבל זה היה רק ההתחלה.

הפריצה הבינלאומית של סאן הייתה מטאורית. תוך שנים ספורות, היא הפכה לפנים מוכרות על המסלולים הנחשבים ביותר בניו יורק, פריז ומילאנו. אבל ההישג הגדול באמת הגיע כשהיא נכנסה לרשימת 50 הדוגמניות המובילות בעולם של האתר היוקרתי models.com. זה לא סתם עוד הישג - זו היסטוריה! סאן היא הישראלית הראשונה שזכתה לכבוד הזה, ובכך היא שברה את תקרת הזכוכית שאפילו בר רפאלי לא הצליחה לנפץ.

סאן מזרחי (צילום: Daniel Jackson לHarpers Bazaar Italy)
סאן מזרחי (צילום: Daniel Jackson לHarpers Bazaar Italy)

אבל סאן לא נחה על זרי הדפנה. רק בחודש האחרון היא צעדה ב-22 תצוגות כחלק משבועות האופנה בניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז. זה לא פחות ממדהים - חודש אחד, 22 תצוגות, 4 ערי אופנה מרכזיות. זה הישג שהופך אותה לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות והמבוקשות ביותר כיום בזירה הבינלאומית.

והנה אנחנו כאן, עם הקמפיין החדש של RABANNE. זה לא סתם עוד צילום - זה סמל לכל מה שסאן מייצגת: יופי, מקצועיות, והיכולת לייצג את ישראל בגאווה על הבמה הבינלאומית.

אז מה צופן העתיד לסאן? אם להאמין לרמזים, יש עוד הרבה הפתעות בדרך. קמפיינים, צילומים, ואולי אפילו פרויקטים שאנחנו עוד לא יכולים לדמיין. אבל דבר אחד בטוח - סאן מזרחי היא כבר לא רק גאווה ישראלית, היא כוכבת-על עולמית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rabanne‎‏ (@‏‎rabanne‎‏)‎‏

בעולם שלעתים נראה מאתגר, ההצלחה של סאן היא אור של תקווה. היא מוכיחה שעם כישרון, נחישות ועבודה קשה, אין חלום שהוא גדול מדי. היא פותחת דלתות לדור הבא של דוגמניות ישראליות ומראה שהשמיים הם באמת הגבול.

אז בפעם הבאה שאתם רואים את סאן מזרחי מככבת בקמפיין בינלאומי או צועדת על מסלול יוקרתי, זכרו - זו לא סתם עוד דוגמנית. זו הגאווה שלנו, זה החלום הישראלי שמתגשם, וזו ההוכחה שאנחנו באמת יכולים לכבוש את העולם - אחד מסלול אופנה בכל פעם.

סאן מזרחי (צילום: zara)
סאן מזרחי (צילום: zara)