לילי קולינס, הכוכבת האמריקאית שכבשה את מסכינו ב"אמילי בפריז", הגיעה אמש לפסטיבל הסרטים BFI בלונדון והותירה את המבקרים בתהייה. בעוד שהיינו מצפים מכוכבת אופנה כמוה להרים את הרף, קולינס בחרה בלוק שחור פשוט - אולי יותר מדי פשוט. האם זו הצהרת אופנה מתוחכמת או שמא הכוכבת פשוט לא טרחה להשקיע? ומי הצליחה להאפיל עליה בערב החגיגי? הצצה אל מאחורי הקלעים של אירוע הקולנוע הנוצץ.

לילי קולינס (צילום: Joe Maher/Getty Images for BFI)
לילי קולינס (צילום: Joe Maher/Getty Images for BFI)

קולינס, בת ה-35, הגיעה אמש לפסטיבל הסרטים BFI בלונדון לצפייה מיוחדת בסרט "The Summer Book". אך בעוד שציפינו לראות את הכוכבת במיטבה, נראה כי הפעם היא בחרה ללכת על הבטוח - אולי יותר מדי.

קולינס הופיעה בחליפה שחורה בגזרה רחבה, מורכבת משלושה חלקים: ז'קט מחויט, מכנסיים רחבים וחולצה שחורה פשוטה. אמנם הלוק הכללי נראה מעט שמרני, אך חייבים לציין שהז'קט היה הכוכב האמיתי של המערכת. בגזרה אוברסייז מושלמת, עם כתפיים מודגשות ומחויטות היטב, הז'קט הוסיף מימד של תחכום ואלגנטיות ללוק כולו. הכפתורים הגדולים והכיסים המרובעים הוסיפו עניין ויזואלי, והבד האיכותי נראה כאילו נתפר במיוחד עבורה. אם כי היינו שמחים לראות את קולינס מעזה יותר עם שאר חלקי הלבוש, הז'קט בהחלט הציל את המראה והוכיח שלעיתים, פריט אחד מושקע יכול להרים את כל ההופעה. אמנם הלוק נראה אלגנטי, אך לדעתנו חסר את הניצוץ והייחודיות שאנו רגילים לראות אצל כוכבת אופנתית כמוה. האם זו הייתה בחירה מכוונת ללכת על מינימליזם, או שמא פשוט לא הושקעה מחשבה מספקת בבחירת התלבושת?

לילי קולינס (צילום: Joe Maher/Getty Images for BFI)
לילי קולינס (צילום: Joe Maher/Getty Images for BFI)

לעומתה, אשלי פארק, כוכבת משנה ב"אמילי בפריז", הצליחה להרשים בחליפה מפוספסת נועזת. החליפה, בעיצוב ייחודי, הייתה מחולקת לשניים - חצי ירוק וחצי חום - עם כפתורים גדולים לאורך הז'קט. פארק שדרגה את המראה עם תיק של פנדי X ורסאצ'ה, עגילי יהלום ושרשרת כסף, ובכך הוכיחה שאפשר להיות נועזת ומעניינת גם באירוע יוקרתי.

לילי קולינס ואשלי פארק (צילום: Joe Maher/Getty Images for BFI)
לילי קולינס ואשלי פארק (צילום: Joe Maher/Getty Images for BFI)

באירוע נכח גם בעלה של קולינס, הבמאי צ'ארלי מקדואל, שחגג לאחרונה שלוש שנות נישואין עם הכוכבת. קולינס שיתפה ברשתות החברתיות פוסט מרגש לכבוד המאורע, מה שמראה שלמרות הבחירה האופנתית המאכזבת, חיי האהבה שלה בהחלט פורחים.

הפתעת הערב הייתה הופעתו של השחקן הבריטי המוערך גארי אולדמן, שסרטיו הרוויחו למעלה מ-8.5 מיליארד ליש"ט בקופות העולם. אולדמן, בן ה-66, נצפה משוחח בעניין רב עם בעלה של קולינס, כשהוא לבוש בחליפה שחורה אלגנטית - אולי לילי הייתה צריכה לקחת ממנו טיפ או שניים?

בעוד שלילי קולינס אולי אכזבה מעט בבחירת הלבוש שלה, האירוע עצמו היה רווי כוכבים ואופנה מעניינת. נקווה שבפעם הבאה נראה את הכוכבת חוזרת לסגנונה הנועז והמרשים יותר, כפי שהרגילה אותנו ב"אמילי בפריז". בינתיים, נראה שאשלי פארק לקחה את תואר מלכת הסטייל של הערב.