דמי מור הוכיחה לנו כבר לא מעט פעמים שהגיל הוא רק מספר, ועכשיו היא עושה זאת שוב. הכוכבת ההוליוודית בת ה-61 הגיעה להקרנת סרטה החדש "The Substance" במרכז IFC בניו יורק, כשהיא לבושה במראה אלגנטי המשלב שחור וכחול. אך מה שבאמת משך את תשומת הלב של הצלמים והמעריצים היה דווקא התוספת הקטנה והפרוותית שליוותה אותה - הכלבלב האהוב שלה, פילאף.

תמיד נוטפת סטייל

מור הוכיחה שוב (בפעם המי יודע כמה), שהיא עדיין אחת הכוכבות המסוגננות בהוליווד, כשהגיעה להקרנת סרטה החדש "The Substance" בניו יורק. הכוכבת בת ה-61 בחרה במראה אלגנטי ומתוחכם המשלב שחור וכחול כהה, שהדגיש את גזרתה המרשימה.

מור לבשה אנסמבל של המעצב תום בראון, שכלל סוודר שחור מעליו קרדיגן כמעט זהה בצבע שחור גם. היא שילבה את החלק העליון עם חצאית מידי פליסה בגוון כחול כהה עמוק שהגיעה מתחת לברך, ונעלה נעלי דרבי שחורות מעור מחוספס. המראה הושלם עם משקפיים אלגנטיות ותיק יד שחור.

השילוב של השחור והכחול הכהה יצר מראה אלגנטי ומתוחכם, המתאים בדיוק לאירוע ערב כמו הקרנת סרט. החצאית הכחולה כהה הוסיפה עניין וניגודיות עדינה ללוק הכללי, ומדגישה את הטעם המעודן של דמי מור בבחירת הבגדים.

אך מה שבאמת גנב את ההצגה היה דווקא התוספת הקטנה והחמודה שליוותה את מור - הכלבלב האהוב שלה, פילאף. הכוכבת נראתה מחבקת בחום את הצ'יוואווה הקטנטן בזרועותיה כשיצאה מההקרנה.

מור הגיעה לאירוע יחד עם כוכבת הסרט מרגרט קוואלי בת ה-29, שגם היא בחרה במראה תואם בצבעי כחול כהה. השתיים השתתפו בפאנל שאלות ותשובות שליווה את הקרנת הסרט, שזוכה לביקורות נלהבות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Demi Moore‎‏ (@‏‎demimoore‎‏)‎‏

"The Substance" הוא סרט אימה סאטירי בבימויה של הבמאית הצרפתייה קורלי פרז'ט. מור מגלמת בסרט את אליזבת' ספארקל, זוכת אוסקר לשעבר שמנחה תוכנית אירובי פופולרית בטלוויזיה. כשהיא מפוטרת מהתוכנית בגיל 50 לטובת מנחה צעירה יותר, היא מגלה תרופה מסתורית שיכולה להחזיר לה את נעוריה - אך עם תוצאות מפתיעות ומזעזעות.

דמי מור (צילום: Shane Anthony Sinclair/Getty Images)
דמי מור (צילום: Shane Anthony Sinclair/Getty Images)

הסרט זוכה לשבחים על החזרה לז'אנר האימה הגופני, וההופעה של מור מקבלת ביקורות מהטובות בקריירה שלה. נראה שגם בגיל 61, דמי מור עדיין יודעת איך לגנוב את ההצגה - בין אם על המסך או על השטיח האדום.