בעולם האופנה, שבו לרוב שולטים מידות ומראה מסוימים, מגיעה בשורה מרעננת: שי זנקו, דוגמנית הפלאס סייז הישראלית המצליחה, נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי שנטל. זהו צעד משמעותי עבור תעשיית האופנה, המסמל שינוי בתפיסה לגבי מגוון המידות והגזרות בעולם ההלבשה התחתונה.

שי זנקו בקמפיין של שנטל  (צילום: יח''צ)
שי זנקו בקמפיין של שנטל (צילום: יח''צ)

זנקו, בת 22 בלבד, כבר הספיקה לכבוש פסגות בעולם הדוגמנות הבינלאומי. היא נכללה ברשימת 30 הצעירים המבטיחים של מגאזין "פורבס ישראל", והובילה קמפיינים למותגים מובילים כמו מאק, ויקטוריה סיקרט, ואפילו הקו Ivy Park של ביונסה לאדידס. כעת, היא מוסיפה לרשימת ההישגים המרשימה שלה את ההובלה של קמפיין בינלאומי להלבשה תחתונה - תחום שבדרך כלל נשלט על ידי דוגמניות במידות קטנות יותר.

הקמפיין, שיושק בישראל ברשת JACK KUBA, מציג את קולקציית סתיו-חורף 2024-25 של שנטל. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכחצי מיליון שקלים, מה שמעיד על החשיבות שמייחס המותג לשוק הישראלי ולזנקו כפרזנטורית.

שי זנקו בקמפיין של שנטל  (צילום: יח''צ)
שי זנקו בקמפיין של שנטל (צילום: יח''צ)

"אני שמחה להוביל ולהיות חלק בשינוי שעובר תחום ההלבשה התחתונה בשנים האחרונות, בגיוון של מידות וגזרות," אומרת זנקו. "אני גאה להוביל את הקמפיין של שנטל".

קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA, מוסיפה: "שי זנקו נחשבת כיום לישראלית המצליחה ביותר בעולם ואנו שמחים וגאים לקחת חלק בקמפיין יוקרתי זה. הקמפיין מתמקד בערכים התואמים בקנה אחד עם ערכי JACK KUBA המעצימים את האישה האמיתית, אישה חזקה שאוהבת את עצמה".

שי זנקו בקמפיין של שנטל  (צילום: יח''צ)
שי זנקו בקמפיין של שנטל (צילום: יח''צ)

הקולקציה החדשה של תכלול מגוון רחב של מידות, עם חזיות מקאפ C ועד J, ותחתונים עד מידה 3XL. מחירי החזיות יתחילו מ-339 שקל, והתחתונים מ-126 שקל.

בחירתה של זנקו להוביל קמפיין בינלאומי של מותג הלבשה תחתונה יוקרתי מסמנת צעד משמעותי קדימה בייצוג מגוון יותר של גופים בתעשיית האופנה. זהו הישג מרשים לא רק עבור זנקו כדוגמנית ישראלית, אלא גם עבור תנועת הבודי פוזיטיב והמאבק לייצוג מכיל יותר בעולם האופנה.