היידי קלום לא מפסיקה להפתיע. הדוגמנית והשופטת ב"אמריקה'ז גוט טאלנט" העלתה לאחרונה לאינסטגרם תמונות מקמפיין חדש למותג ההלבשה התחתונה Intimissi, בו היא מככבת לצד בתה לני בת ה-20. התמונות, בהן נראות האם והבת לבושות בבגדי תחרה ותחתונים בלבד, עוררו סערה ברשתות החברתיות וגררו ביקורת נוקבת על קלום. רבים טענו כי היא חצתה את הגבול וכי צילומים אינטימיים שכאלה בין אם לבתה אינם ראויים.

בת 51 וקוברת לכולן: היידי קלום מטריפה את הרשת בקמפיין הלבשה תחתונה

היידי קלום בחופשה לוהטת באיטליה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
היידי קלום בחופשה לוהטת באיטליה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

קלום, בת 51, ידועה בנוכחותה הבולטת בתעשיית האופנה והבידור. לאחרונה, היא העלתה את הרף עם אחת מהופעותיה החושפניות ביותר לצד בתה הבכורה לני, בת 20, כאשר שתיהן הצטלמו יחד בבגדי תחרה ותחתונים לקמפיין הסתיו/חורף האחרון של מותג ההלבשה התחתונה Intimissi.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏

קלום ניסתה למנוע תגובות שליליות על ידי הגבלת האפשרות להגיב בפוסט שלה באינסטגרם, אך המעריצים היו קולניים יותר לגבי עד כמה מטרידות הם מצאו את התמונות בתגובות לפוסט של Intimissi עצמה, שאפשרה לכל אחד להגיב.

"איזו אמא נורמלית הייתה מצטלמת עם בתה בלבני תחרה?" תהה אחד המגיבים המודאגים. "זה הבן אדם שלך", כתב אחר בפשטות. היו גם כאלה שביקרו את העיבודים הדיגיטליים שנעשו לתמונות, אם כי לא היה ברור אם הם תקפו את שתי הדוגמניות או רק אחת מהן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Leni Olumi Klum‎‏ (@‏‎leniklum‎‏)‎‏

למרות שהיידי עשתה כמיטב יכולתה לחסום תגובות על הצילומים בפוסט האינסטגרם שלה, העניין בתמונות ובסרטון חרג מגבולות הרשת החברתית והתפשט לטוויטר (כיום X). משתמשים שם הביעו סלידה מהתצוגות הקרובות באופן מוזר, כאשר אדם אחד כינה את התמונות "מטרידות".

"יש משהו לא בסדר שם", הוסיף אדם אחר בהסכמה. בתגובה לשאלות מדוע היידי ולני היו מצטלמות לתמונות כאלה, אדם אחד ענה שזה "עסק משפחתי" ש"חייב להימשך".

למרות הביקורת האחרונה שהיידי קיבלה על התצוגות המרומזות שלה, נראה שהדוגמנית הבהירה כי אין לה תוכניות להתכסות בקרוב. במהלך הופעה בפודקאסט Call Her Daddy בסוף החודש שעבר, קלום נשמעה מתריסה כשמדובר בהצגת גופה המדהים עדיין.

"אני מקבלת את שאלת החצאית המיני כל הזמן: 'אז עד מתי את הולכת ללבוש חצאית מיני?'" אמרה היידי. "אמרתי פעמים רבות, כנראה שאלך בגיל 70, אם ארצה, בחצאית מיני אם ארצה להראות את הרגליים שלי", היא המשיכה.

היא הוסיפה כי היא מבחינה בשינויים מהזדקנות אך עדיין "מרגישה טוב" לגבי המראה שלה. "אני רואה את כל הפגמים שלי. זה זה. ככה החיים. אתה מטפס, מזדקן וזה יורד שוב עם המראה שלנו ולא להיות מלא יותר וזה, זה והאחר", היא אמרה. "אבל בסופו של דבר, אני עדיין מסתכלת במראה ומרגישה טוב עם עצמי."

היא גם הבהירה שגופה השתנה משמעותית בעקבות הולדת ילדים, אך זה לא מנע ממנה להציג אותו בגאווה.

נראה כי היידי קלום לא מתכוונת לשנות את דרכה בקרוב, למרות הביקורת. השאלה היא האם הקהל יקבל את הבחירות האמנותיות שלה, או שמא הפעם היא אכן חצתה את הגבול?