אם חשבתם שראיתם הכל בעולם האופנה הישראלי, בר זומר מוכיחה שתמיד אפשר להפתיע. לכבוד יום הולדתה ה-31, הדוגמנית המובילה חברה לסטייליסט תום רוזליו ולמעצבת איה לצטר כדי ליצור לוק שהוא לא פחות מיצירת אמנות: ביקיני העשוי כולו משרשראות כסף ובקבוקוני סומק ורודים, שמשלב בין אופנה, אמנות ויופי בדרך שעוד לא ראינו.
בר זומר על ההליך הקוסמטי המפתיע שתיאלץ לעבור בעקבות הלידה: "מה אני אעשה? הכל זז"
הלוק המדובר, שנוצר במיוחד עבור קמפיין הסומק החדש של בר, הוא תוצאה של חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה. המעצבת איה לצטר לקחה 30 מטרים של שרשראות מתכת ו-40 בקבוקוני סומק ורודים, והפכה אותם לפריט לבוש שהוא גם תכשיט וגם יצירת אמנות. "ההשראה הגיעה מהרצון להשתמש במוצר עצמו כבסיס לעיצוב," מספרת לצטר, "רצינו ליצור משהו שבו הסומק הוא לא רק מוצר, אלא חלק אינטגרלי מהאמנות עצמה."
הסטייליסט תום רוזליו, שעבד צמוד עם לצטר על הקונספט, מספר שההשראה הגיעה מעולם האופנה של שנות ה-90: "רצינו להביא את האנרגיה של ורסאצ'ה ועידן הסופרמודלס, אבל עם טוויסט עכשווי ומקורי," הוא מסביר. "בר היא המוזה המושלמת ללוק כזה - היא יודעת איך לקחת משהו נועז ולהפוך אותו לאלגנטי."
התוצאה היא שילוב מושלם בין אופנה לאמנות: הביקיני, שנראה כמו תכשיט ענק על גופה של בר, משלב את הוורוד העדין של בקבוקוני הסומק עם הברק של שרשראות המתכת, יוצר מראה שהוא גם אוונגרדי וגם נשי. הצילום המינימליסטי על רקע לבן מדגיש עוד יותר את המורכבות והיופי של הפריט.