נדמה שבימים הקרים והגשומים שולטים בארון הבגדים הגברי גוונים כהים של שחור, כחול ואפור קלאסיים. למרות זאת נכונה לנו בכל פעם הפתעה צבעונית חדשה ומרעננת. מניפת הצבעים עוצרת בכל עונה על פלטת גוונים שהופכת לטרנד העונתי הלוהט. כך יוצא שבארון הבגדים נארח צבע שיקבל את הכבוד הראוי לו לתקופה הקרובה. בסתיו-חורף הנוכחיים כך נראה, מגיע תורו של האדום להשתלט לנו על המלתחה הגברית.
אל דאגה - זה לא שהגוונים הקלאסיים מפנים את מקומם לגוון הכריזמטי ומלא החיים אבל כדאי שתתרגל לנוכחות האדומה שתככב בכל קולקציה. מגזין האופנה הצרפתי ווג ומגזין הגברים הבריטי GQ כבר העניקו לצבע האדום מעמד של טרנד לוהט בסתיו חורף הנוכחיים. מדובר בגוון על זמני שיבלוט ויספק אמירה אישית וטרנדית לכל הופעה.
הצבע האדום מסמל אהבה וכוח ובתרבויות שונות אף נקשר במיניות, יצרים ותשוקה. אין ספק שיש לנו עסק עם גוון ממריץ, בעל נוכחות וחיונית שאי אפשר להתעלם ממנה. אנשי מקצוע, פסיכולוגים וחוקרים שבדקו את השפעת הצבע האדום על תרבות הקנייה והצריכה הגיעו למסקנה הנחרצת שהצבע האדום גורם לנו לפתוח את הארנק ולקנות לא מעט.
בשבועות האופנה בפריז, לונדון וניו יורק הציגו בתי האופנה של לואי ויטון, ג'יל סנדר, דולצ'ה וגבנה, וולס בונר וטומי הילפיגר את קולקציות הגברים בהן שולבו שלל פריטים שזכו לזריקת צבע אדומה. במסגרת החגיגה האדמונית נגלה גוונים אדומים רכים לצד כאלה בוהקים ועזים. מניפת הצבעים האדמונית כוללת ארגמן, תות ודובדבן.
על מסלולי התצוגות כיכבו סריגי אובר סייז, סווטצ'רטים בעלי נוכחות, חולצות מכופתרות, ז'קטים, מכנסיים בגזרה ישרה ומעילים במראה הנכון. כולם נטבלו באדום הלוהט. כדי לעשות את זה נכון ולא להפוך לעגבנייה מהלכת חשוב לבחור פריט אחד שיוביל את כל העסק, כשלהקת הליווי מגיעה בגוונים ניטרליים המתכתבים עם הכוכב העונתי.