החגים יוצאים השנה בתקופה שבה קולקציות סתיו-חורף נכנסות לחנויות במחיר מלא וכולנו הרי רוצות להיות צרכניות חכמות יותר, ויודעות שאם נתאפק ממש עוד קצת- נוכל לרכוש את אותה שמלה או חולצה בחצי מחיר. נכון, זו לא דעה פופולרית שנהוג לכתוב עליה שחור על גבי לבן, אבל בתקופה הכלכלית שבה אנחנו חיות- צרכנות נבונה זה דבר חשוב.

hila ozar (צילום: מרין קויפמן)
hila ozar (צילום: מרין קויפמן)

יתרה על כך, אנחנו יודעות שתעשיית האופנה היא אחת המזהמות ביותר שיש וגם תנאי הייצור לרוב לא הולמים תנאים בסיסיים אנושיים (כי לחולצה ב-19.90 ₪ יש מחיר אנושי מאוד גבוה שקל לנו לבחור לפעמים להתעלם ממנו). זאת לצד הידיעה שאנחנו מראש קונות היום בגד לעונה או לשנה אחת, כי הבדים כבר לא כמו שהיו פעם, והבגדים היום לא מחזיקים מעמד כחדשים לאורך שנים, לצד העובדה שבעידן האינסטגרם המטורף בו אנו חיות- הדרישה היא ליצור כל הזמן לוקים חדשים. 

קולקציית חותם PANDORA  (צילום: יח''צ)
קולקציית חותם PANDORA (צילום: יח''צ)

אז מה עושות כשלא רוצות להשקיע עכשיו מאות שקלים על בגד שנלבש פעם אחת לחג, אבל בכל זאת רוצות להרגיש שאנחנו מתחדשות וליצור לוק חדש ושווה לתמונת אינסטוש? תכשיטים הם הפתרון האולטימטיבי.

קולקציית קפסולה של תכשיטי דנון עם דנית גרינברג (צילום: שי תמיר)
קולקציית קפסולה של תכשיטי דנון עם דנית גרינברג (צילום: שי תמיר)

היתרון הגדול בתכשיטים הוא שהבלאי שלהם לא מהיר כמו של בד, כך שאפשר לענוד אותם לאורך שנים והם יעניקו לכל בגד מראה שונה וייחודי, כך שנרוויח בעזרתם המון לוקים מבלי לקרוע את הכיס. והחישוב הוא פשוט; אם נשלם על שמלה 300 ₪ ונלבש אותה בממוצע 3 פעמים שנה- הרי שעל כל לבישה שלה השקענו 100 ₪. אבל אם נקנה שרשרת דומיננטית למשל באותו המחיר, אבל נוכל לשלב אותה עם המון בגדים שכבר יש לנו בארון- נניח פעם בחודש, הרי שכל ענידה שלה במשך שנה אחת בלבד עלתה לנו 25 ₪, והיא עדיין נראת כחדשה כך שנוכל לענוד אותה עוד שנים קדימה. זה בצירוף העובדה שהשרשרת לא צריכה כביסות כך שהיא תחזיק לך מעמד שנים ארוכות יותר מהשמלה הופך את התכשיטים להשקעה הרבה יותר משתלמת. 

שלומית אופיר (צילום: עדו לביא)
שלומית אופיר (צילום: עדו לביא)

התכשיטים שבאמת ישדרגו כל בגד וסטייל הם אלה שסביב הפנים, קרי שרשראות ועגילים. כמובן שצמידים, שעונים וטבעות גם משדרגים את הלוק, אבל הם לא יצרו אפקט של לוק שונה. עם שרשראות ועגילים שונים- את יכולה ללבוש טי שרט פשוטה וכל פעם לענוד שרשרת / עגילים דומיננטיים שונים- וכל הלוק שלך יראה אחרת.

תכשיטים בעבודת יד של HADAS JEWELRY (צילום: שי קדם)
תכשיטים בעבודת יד של HADAS JEWELRY (צילום: שי קדם)

בחרי את הסטייל שאת אוהבת, יש המון מעצבות ומותגים שמציעים תכשיטים בטווח רחב של מחירים- ממחירים זולים ועד יקרים, כך שבחרי גם בהתאם לתקציב שלך, והגיעי לחג בלוק מלא סטייל מבלי לקרוע את הכיס.