1. בחרי את הסגנון שלך
כשזה מגיע לבחירת סגנון לתחרה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, איזו גזרת חזייה את רוצה? כזו שתציג את המחשוף שלך, או משהו צנוע יותר? איזה כתפיות את רוצה? האם את רוצה שיהיה אפשר לכונן אותן (להקטין ולהגדיל) או כתפיות ללא מנגנון הקטנה והגדלה. לבסוף, חשבי על המראה הכללי של החזייה. האם את רוצה שזו תהיה חזיית פנאי תחרה עם רפידות? ברגע שיש לך מושג מה את רוצה, יהיה קל יותר לצמצם את האפשרויות ולמצוא את החזייה הנכונה בשבילך.

טריומף (צילום: יח''צ)
טריומף (צילום: יח''צ)

2. בחרי גודל שמתאים לך
כדי להבטיח שאת בוחרת את המידה הנכונה, התחלי במדידת החזה שלך. לשם כך, עטפי סרט מדידה סביב החלק המלא ביותר של החזה כתבי את המספר. לאחר מכן, מדדי את תת החזה שלך, שהוא האזור ממש מתחת לחזה שלך. ברגע שיש לך את שתי המידות הללו, תוכלי להיעזר בטבלת המידות של כל חזייה כדי למצוא את המידה המושלמת שלך. אם את בין מידות, בדרך כלל עדיף לבחור במידה הגדולה יותר. זה יעזור לך למנוע אי נוחות וגם ניתן לרוב להתאים אותה; להדק או לשחרר את הרצועות לפי הצורך.

3. בחר את הצבע שלך
כשזה מגיע למציאת חזיית התחרה המושלמת, הקפידי לנסות מגוון צבעים כדי למצוא את הגוון המושלם עבורך. הגוון הנכון ישלים את העור שלך. כאן נכנס כמובן טעמך האישי- האם את אוהבת חזייה בהירה או כהה, בצבע אחד או בשילובי צבעים. 

סימון פרל לאפרודיטה (צילום: אלכס ליפקין)
סימון פרל לאפרודיטה (צילום: אלכס ליפקין)

4. לטפי את התחרה
הרגישי את התחרה, את התפרים ושילובי הבדים וודאי שהם רכים ולא קשים ו/או מעקצצים. תפרים עבים עלולים לגרום לך לאי נוחות ותחרה לא גמישה ודקה תציק לך ואף תגרה את העור. 

victorias secret (צילום: CO&VS)
victorias secret (צילום: CO&VS)

5. כסי נכון
התחרה היא עדינה ולכן הקפידי שבעתיים על הוראות הכביסה של חזיות עם תחרה. העדיפות היא לכבס חזיות, במיוחד עם תחרה, ביד, אבל גם אם את לא מאלה שיעמדו עכשיו לכבס ידנית, הכניסי לשק כביסה ורק אז למכונת הכביסה על תוכנית עדינה.