לא פעם פריטי יוקרה הופכים וויראליים ברשתות החברתיות, בדרך כלל כאשר הגולשים נרתעים מהמחירים הגבוהים.
כזכור, בשנת 2017, אנשים איבדו את דעתם על מהדק הנייר של פראדה בסכום של 600 שקלים. בשנה שעברה, האינטרנט היה מבולבל כשנעלי הספורט ההרוסות של בלנסיאגה נמכרו במעל 7,000 שקלים.
והפעם? הפעם הרשת השתגעה על טי שירט טריקו של בית האופנה שאנל, שמחירה לא יורד מ-15 אלף שקלים. חולצת הטריקו המדוברת של שאנל הייתה בנושא הסבב השנתי של פורמולה 1 (F1) והפכה במהרה לשיחת השבוע, והאינטרנט חלוק בדעותיו.
זה לא סוד שהקולקציות של המנהלת הקריאטיבית של שאנל, וירג'יני ויארד, אינן הפופולריות ביותר בקרב דור ה-Z ובני דור המילניום, אך החולצה הזו גרמה גם לדורות האחרונים לאובססיה.
המשפיענית מדלן וויייט פרסמה פוסט באינסטגרם כשהיא לובשת את חולצת הטריקו רקומת החרוזים של פורמולה 1 מהקולקציה - והאינטרנט נהיה אובססיבי. יחד עם תג המחיר הכבד, לפי הדיווחים, בחנויות המותג נמצאת רק חולצת טריקו אחת כזו מכל מידה ברחבי העולם - מה שהופך אותה לפריט אספנים נחשק.
החולצה שוחררה כחלק מקולקציית Cruise 2022/23 האחרונה של המותג, כשלצידה חולצה נוספת רקומת חרוזים בנושא F1. כל אחת מהחולצות עולה 4,450 דולרים - 15,973 שקלים. מחיר החולצות לא נרשם בשום מקום באתר האינטרנט הרשמי של שאנל, אם כי סרטון טיקטוק שהציג את תג המחיר של החולצה הראה את העלות, לפני מסים.
girls don’t want a boyfriend. girls want the chanel f1 shirt! https://t.co/f6e4iWaOr7
— Ariana Milian (@Arianazoey) May 28, 2023
מה דעתכן? החולצה אמנם של בית האופנה שאנל, אך האם המחיר הגבוה מוצדק?