שלושה חודשים חלפו מאז שהתחילה ״מלחמת חרבות ברזל״ והחיים שלנו במדינת ישראל השתנו מקצה לקצה. ענפים שונים נפגעו קשות ונחלמים על מנת לשקם את הנזק שנגרם. כך גם תעשיית האופנה, החל מיצרני האופנה דרך חברות השיווק ויחסי הציבור ועד לדוגמנים, המאפרים ועוד.
95 יום אחרי שהתחילה המלחמה, דיאן שוורץ לקחה אתנחתא קצרה מפעילות ההסברה הישראלית שהיא מובילה ברשתות מתחילת המלחמה, והצטלמה לקמפיין קולקציית החורף החדשה של מותג בגדי הספורט STRONGFUL. תפסנו אותה על הסט לשאול כמה שאלות שסיקרנו אותנו, בניסיון לגלות איך המצב הביטחוני (אם בכלל) השפיע על עולם האופנה שלה.
מה שלומך דיאן? איך את בימים אלו?
״בסדר, תקופה לא פשוטה. אבל אנחנו פה מצלמים קמפיין חדש לסטרונגפול- קולקציה חדשה בקמפיין ראשון ל-2024״
איך המלחמה השפיעה על הארון שלך?
"לא כל כך השפיעה, אבל כבר לא לובשת עקבים כמו שלבשתי בעבר"
איזה פריט את חושבת שלא תלבשי יותר אחרי ה-7 באוקטובר?
"כל דבר עם אבטיח"
למה לא אבטיח?
״אבטיח- בגלל שזה צבע פלסטין״
תקופה ארוכה שלא הצטלמו בכלל קמפיינים. הצלחת לעבוד בתקופה הזאת?
״יצא קצת. בחודש הראשון בכלל לא ואז חזרתי קצת לשגרה באמת ויצא לי כבר לצלם שני קמפיינים״
האם בעקבות המלחמה השתנה קו האופנה שלך?
״לא ממש אבל אני כן מעדיפה משהו קצת יותר נוח, נגיד כמו הסט הזה״
האם יש דברים חשופים שלא היית לובשת עכשיו?
״לא. תלוי. אני לובשת מה שעושה לי טוב״
למרות ההפוגה, נראה שדיאן חזרה למקומה הטבעי- מול המצלמות והרגישה מאוד בנוח הקולקציה החדשה ״comfort״ כשמה כן היא, עוצבה בהשראת חמימות קטיפתית וכוללת מגוון פריטים מבדים נעימים ומלטפים בשני גוונים בלבד של אפור ושמנת. צבעים שמשדרים מצד אחד מודרניות ויוקרתיות ומצד שני רכות ורוגע.